Mhm vad ska man säga...Jag skulle mer än hela mitt liv veta vad som hände med min syster den natten!!Prova föreställ er hur det skulle kännas,LOVAR inget ni vill uppleva,Jag har alltid funnits för mina syskon det är en sak som e Jävligt säker!!.Tänk om jag hade stannat hemma,kanske aldrig hade hänt nått..ni kan bara ente föreställa er vilket helvete det är...ja jag flänger runder som en pingpong boll,o har alltid gjort,kommer nog alltid o göra för sån e jag...ja ni vet jue nästan mer om mig än vad jag själv vet.men en sak vet jag,skulle aldrig göra nått mot mina syskon,vi har alltid hållt ihop.och nu har jag bara två kvar...ja jag vill ente veta av david..och Lottie finns bara kvar i mitt hjärta

O Pia ja det e min mossa,men jag har alltid gått i mina skor,o då menar jag,finns ingen på denna jord som skulle kunna manipulera mig,jag sköter mig själv..O Tomas är en jävligt bra person,men blev för mycke med D,men ja efter slagit isönder fönster på huset ja vem hade ente blivit arg..ja jo jag vet det va fel av han o göra det mot D,ja vår familj har haft det jävligt ibland,men vilken familj har det klanderfritt om jag får fråga??..ni undrar om där hunden hittat nått vid mopeden,kan säga mopeden stod på en matta,så undrar varför ente dom tagit mattan på analys....hade jag vetat nått hade jag sagt det,de handlar om min syster!!!..sitter själv varje dag o grubblar på detta,Varför hände detta och min syster??de finns bara ente..finns många konstiga funderingar i detta kan jag säga..och finns hur mycket som helst man vill ha svar på!.Tro ni att jag e GM men det vet jag att de e jag ente,har inget o sätta imott ente ens mitt liv för det känns totalt menningslöst,kan ente gå nånstans utan att bli helt ut tittad,ska jag söka ett jobb så kan dom lia bra köpa tidningen för där står endå hela mitt liv,räcker det som ett cv,känns som man ente har nån personlighet kvar,detta är verkligen inget tycksynd om mig,ir tro ente det e jag.Det e min vardag!!..
(Stavfel jag vet..Stavar som jag vill)
//Michel