2009-08-18, 20:51
Medlem
Nu känns det som om det här tråden har överlevt sig själv. Familjen är totalt uthängd, pojken har fått en mängd diagnoser ställda av FB:s samlade läkarkår och hobbypsykiatriker. Nu släpper jag denna tills rättegång påbörjas.

Trollen får väl fortsätta diskutera höger eller vänster eller kanske mitt i....
Citera
2009-08-18, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Frenologen i mig vaknar. Om det är GM på bilden så syns det faktiskt att han inte är som alla andra; brett mellan ögonen, till synes liten pannlob, oproportionell vad avser förhållande mellan lemmar och bål etc.
Nu är dina "expertkommentarer" enbart av det tröttsamma slaget. Vad vill du framstå som? Vad är din proffession i yrkeslivet? Mellan raderna framstår du du som en amatör "wannabe" av stora mått. Har jag fel så rätta mig med glädje.
Senast redigerad av Mandrax1111 2009-08-18 kl. 21:01.
Citera
2009-08-18, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiator
Nu känns det som om det här tråden har överlevt sig själv. Familjen är totalt uthängd, pojken har fått en mängd diagnoser ställda av FB:s samlade läkarkår och hobbypsykiatriker. Nu släpper jag denna tills rättegång påbörjas.

Trollen får väl fortsätta diskutera höger eller vänster eller kanske mitt i....
Ja du har rätt Rabiator.
Menar man att David står till vänster i bild eller att han står till höger i "ledet"?
Klart som f-n att det David till vänster i bilden.
Citera
2009-08-18, 21:58
Medlem
Pepsthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censurerad
http://i28.tinypic.com/10wqydc.jpg
Den här bilden innehåller inte David...Jag har träffat honom och så ser han verkligen inte ut....

Ni är helt fel ute...
Citera
2009-08-18, 22:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Har vi en rasbiolog i församlingen?
nix! däremot dr
Citera
2009-08-18, 22:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandrax1111
Nu är dina "expertkommentarer" enbart av det tröttsamma slaget. Vad vill du framstå som? Vad är din proffession i yrkeslivet? Mellan raderna framstår du du som en amatör "wannabe" av stora mått. Har jag fel så rätta mig med glädje.
proffession(sic!) är leg. läk. och i ber ödmjukast om ursäkt för förtret jag väckt
Citera
2009-08-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsthecat
Den här bilden innehåller inte David...Jag har träffat honom och så ser han verkligen inte ut....

Ni är helt fel ute...

Hur vore det att helt släppa denna bild, eftersom det finns de som utger sig för att känna D, bo i samma område, ha barn i samma skola osv, borde det ju inte vara helt omöjligt att fixa fram tex en skolkatalog eller liknande och då scanna in RÄTT person.

Med alla de "säkra" utpekandena tycks han ju vara tre olika personer, de är ju inte direkt troligt

Skaffa fram en ny bild och lägg tillsvidare ned påståendena om att han är den ena eller den andra.
Citera
2009-08-18, 22:37
Medlem
Jag har endast läst sammanfattningen. Stod inte om motivet bakom någon som har en chansning om vad som ligger bakom?
Citera
2009-08-18, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsthecat

Ni är helt fel ute...

Så du menar att jongari, bdb innehavaren som äger rättigheten () till bilden samt 2 andra som har bekräftat att de är han, har fel?

Istället för att komma med sånt skit snack kan du bevisa motsatsen istället genom att posta en bild på han

Citera
2009-08-18, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zeuzs
Jag har endast läst sammanfattningen. Stod inte om motivet bakom någon som har en chansning om vad som ligger bakom?

Ingen vet motivet tyvärr
Citera
2009-08-18, 23:29
Medlem
Har funderat ett tag på varför ingen reagerat på (så vitt jag kan se) att det finns en DN på FMs vänlista på Facebook. Säger inte att det är han men tycker det påminner om killen på ett foto med FM jag såg på LNs bdb för ett tag sedan då de var på någon typ av bussresa (nedstängd nu).

http://www.facebook.com/profile.php?id=769383841#/profile.php?id=757984389
Citera
2009-08-18, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av renegade05
Har funderat ett tag på varför ingen reagerat på (så vitt jag kan se) att det finns en DN på FMs vänlista på Facebook. Säger inte att det är han men tycker det påminner om killen på ett foto med FM jag såg på LNs bdb för ett tag sedan då de var på någon typ av bussresa (nedstängd nu).

http://www.facebook.com/profile.php?id=769383841#/profile.php?id=757984389

Det är en kompis till pojkvännen

DN (gm) är blond
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in