Xp pro som jag har just nu på min stationära är crackad men nu har min bärbara gått sönder som också hade xp pro fast äkta gått sönder. Så jag undrar om det går att byta produkt key på min stationära till den riktiga? lr funkar inte de för det år en crackad version av xp pro?
Antagligen inte.
Den crackade versionen är med störtsta sannolikhet en VLK(Corporate),
medans den lagliga är OEM.
Nycklarna är inte kompatibla mellan dessa system.
Visserligen kan man med lite pyssel, få VLK att acceptera en OEM nyckel, men eftersom den stationära datorn inte har en OEM bios, kommer systemet ändå behöva valideras.
Okej men jag vill helst ha en riktig version av windows på min stationära så jag lista allt material jag har.
En trasig fujitsu bärbar datron men en windows xp pro licens.
En annan dell bärbar dator med xp media ed 2005 skivorna samt oem licensen ,fast klistermärket på baksidan kan man inte tyda siffrorna på
och så har jag en crackat xp pro sp2 2002 på min stationära
finns det nått sätt att få en äkta version av windows på min stationära?
vad skulle hända om jag installerade xp mce med mina dell oem skivor och använda produkt nyklen som dell använde att installera det med alltså inte samma produkt nyckel som finns på baksidan ? om du fattar
vad skulle hända om jag installerade xp mce med mina dell oem skivor och använda produkt nyklen som dell använde att installera det med alltså inte samma produkt nyckel som finns på baksidan ? om du fattar
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!