Citat:
Ursprungligen postat av
FluffyTwisty
Kan det vara den beryktade fågelkyrkogården? Blir att utforska nästa gång man är i stan...
Edit: Fast fågelkyrkogården ligger väl innuti kyrkbron om jag inte minns helt fel, intressant hursom
Jag har hört talas om fågelkyrkogården förut men visste aldrig vart det låg någonstans. Jag har varit och kollat vid kyrkbron förut om det fanns något där men jag hittade ingenting. Har du någon aning om vart man tar sig in inuti kyrkbron?
Vill tillägga att det går att ta sig under tegsbron också. Under bron på tegssidan ungefär 2 meter upp så finns det en låst dörr (inte den som jag la upp bild på utan en annan.) till vänster om den så finns det en öppning där man kan ta sig in. Öppningen är hög på höjden men bredden är väldigt smal (ungefär 22cm) men jag lyckades klämma in mig där. Inget jätte spännande dock utan ett litet rum bara där med klotter och graffiti. Bara efter några meter så försvinner golvet men det finns ett rör som du kan gå på till andra sidan om man vill men det känns ganska riskabelt. Jag ska dit snart igen och då kommer jag ta fler bilder.