2007-02-12, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TehN0rrlänning
I20 skogen min vän. Är relativt upprensat nu, men en del osprängda granater och liknande kan man nog hitta. Om du vill pilla på dessa, är helt upp till dig.
Jag har minsann gått i 'tunneln' under dragonskolan, även kallat garaget.

Osprängda granater, njaa, skulle minsann inte tro att man kan finna sådana i I20 skogen.
Citera
2007-02-12, 12:11
Medlem
JEzuss avatar
Vad jag tänkt på var olika förråd, stationer, bunkrar etc.
Mvh
Citera
2007-02-18, 14:03
Medlem
quinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jayzone
[....]aja kan tänka mig att det finns några ställe i Holmsund/Obbola, man kanske ska ta bilen o åka runt o kika lite....

Ganska sent svar men,
Hittade du nånting där ute?
Citera
2007-02-19, 20:01
Medlem
Wzzys avatar
Offtopic: Måste bara berätta en sak. Ni kanske kommer ihåg att det brann ner en gammal sporthall i Holmsund i sommras(http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink....8&lpos=extra_0) I alla fall så var jag där på kvällen ca 6 timmar före den brann ner. Känns ganska cool att veta att jag var nog en av dom sista som var där

Ontopic Vad jag vet så finns det inte så mycket andra ställe i holmsund att UE:a på.I alla fall som är värda att nämna
Citera
2007-02-28, 12:14
Medlem
Forevos avatar
Har varit sjuk som satan på senaste men ska börja ta tag i detta till våren, kanske få lite roliga "aktiviteter" till våren/sommaren?

Måste finnas många roliga ställen som folk inte vet om, bl.a allt skit som finns på I20, gångarna under sjukhuset i bergen etc..
Citera
2007-04-17, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
Mvh

Det kan man nog hitta, wiie går i skola på I20. xD
Fotografering förbjuden vid militärområdet dock :/ det kan man dömmas ganska hårt för om man blir påkommen.
Citera
2007-04-25, 01:54
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jayzone
aja kan tänka mig att det finns några ställe i Holmsund/Obbola, man kanske ska ta bilen o åka runt o kika lite....

man ska tydligen kunna gå i obbola/hsd-bron.
Citera
2007-05-02, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
Mvh
BAra så du vet så är det kameraövervakning och stängsel runt hela i20 området, taggstängsel. så det blir nog lite svårt att utforska det
Citera
2007-05-02, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TehN0rrlänning
I20 skogen min vän. Är relativt upprensat nu, men en del osprängda granater och liknande kan man nog hitta. Om du vill pilla på dessa, är helt upp till dig.
Jag har minsann gått i 'tunneln' under dragonskolan, även kallat garaget.

Med tunneln, menar du då luckan nere i garaget med en stege ned till nå avloppsliknande håla? Har kikat ner där en gång och det såg ut att vara en tunnel där nere, men såg inte riktigt för det var så mörkt..
Citera
2007-05-03, 11:14
Medlem
hollos avatar
Någon som vet ungefär hur stort det är under NUS och Umedalen? Bor på Umedalen men jag har aldrig fått för mig att gå ner där.
Citera
2007-05-03, 22:59
Medlem
Miicke^s avatar
[quote=Maz1]Med tunneln, menar du då luckan nere i garaget med en stege ned till nå avloppsliknande håla? Har kikat ner där en gång och det såg ut att vara en tunnel där nere, men såg inte riktigt för det var så mörkt..[/QUOTE

Vars i garaget finner man den luckan lite mer exakt?
Citera
2007-05-05, 00:51
Medlem
[quote=Miicke^]
Citat:
Ursprungligen postat av Maz1
Med tunneln, menar du då luckan nere i garaget med en stege ned till nå avloppsliknande håla? Har kikat ner där en gång och det såg ut att vara en tunnel där nere, men såg inte riktigt för det var så mörkt..[/QUOTE

Vars i garaget finner man den luckan lite mer exakt?

Någonstans på löpbanan (vid s3 nedgången om jag inte är helt ute och cyklar) Den ligger alltså mitt i banan, men är ändå rätt svår att se av vad jag kommer ihåg.. Har så jäkla dåligt minne

Sök och du skall finna

Edit: Tror den var rätt svår att få upp också.. Så ta med en skruvmejsel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in