2013-09-16, 12:07
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Bert för fan! Finns inget som kommer i närheten av denna eminenta serie

Kanske inte den bästa serien enligt mig. Men jävlar vad kul den var att kolla på när man var tonåring. Och även nu i vuxen ålder får jag många skratt när jag har kollat på en del klipp på youtube.
Citera
2013-09-16, 12:47
Medlem
Gamblors avatar
Jag måste nog säga Macken. Mycket kul i den serien.
Citera
2013-09-16, 13:51
Bannlyst
Playa del sol.
Andra avenyn.
Solsidan.
Kvarteret skatan.
det är dem bästa!
Citera
2013-09-16, 13:56
Medlem
Enzymes avatar
Babels hus ligger nog bra till eller Skånska mord
Citera
2013-09-16, 14:17
Medlem
Jag kollar mycket sällan på svenska tv-serier då det generellt sett är skräp, men av det jag sett så har Tusenbröder varit klart bäst. Framför allt första och andra säsongen.
Citera
2013-09-16, 15:51
Medlem
erikbes avatar
Spung
Spung 2.0
Varuhuset
Mäklarna
Anderssons Älskarinna
Tusenbröder 1 & 2

Älskar svenska serier. Nu kollar jag på Svenska Hjärtan då jag inte såg den då det begav sig. Den är dock riktigt usel måste jag säga
Citera
2013-09-16, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Spung
Spung 2.0
Varuhuset
Mäklarna
Anderssons Älskarinna
Tusenbröder 1 & 2

Älskar svenska serier. Nu kollar jag på Svenska Hjärtan då jag inte såg den då det begav sig. Den är dock riktigt usel måste jag säga

Mäklarna ja! Fan va bra det var. Synd bara att det endast var 12 avsnitt. Finns på TPB förövrigt.
Citera
2013-09-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Kanske inte den bästa serien enligt mig. Men jävlar vad kul den var att kolla på när man var tonåring. Och även nu i vuxen ålder får jag många skratt när jag har kollat på en del klipp på youtube.

Tycker det är mycket roligare nu i vuxen ålder. Nu ser man alla "dolda" sjuka random-grejer.
Citera
2013-09-17, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Tycker det är mycket roligare nu i vuxen ålder. Nu ser man alla "dolda" sjuka random-grejer.

Du har helt klart en poäng där. Ska kolla på några klipp på tuben nu tänkte jag. Bert börjar högstadiet är ju för jävla kul. "Jaså en ny liten sjua att skola in höhöhö. Du ser dig inte för när du springer omkring här på skolgården! Det är inte bra, det får du lära dig. Det blir böter 100 spänn!"
Citera
2013-09-17, 15:19
Medlem
Jag gillade "Bron", den började lite svagt men blev en av de bästa svenska kriminalserier jag sett på länge.
"Solbacken Avd:E" gillade jag också.
Citera
2013-09-17, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Jag måste nog säga Macken. Mycket kul i den serien.

Den beige mannen är så jävla klockren. Den är lätt topp 5 på min lista. Skulle jag snickar ihop en topp 5 lista blir det väll som sagt.

1. Hem till Byn
2. Tusenbröder säsong 1 och 2
3. Macken
4. Polisen i Strömstad
5. Bert
Citera
2013-09-18, 21:00
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Den beige mannen är så jävla klockren. Den är lätt topp 5 på min lista. Skulle jag snickar ihop en topp 5 lista blir det väll som sagt.

1. Hem till Byn
2. Tusenbröder säsong 1 och 2
3. Macken
4. Polisen i Strömstad
5. Bert

Lagom lång också. Skulle väl lätt kunna vara några avsnitt till men ibland är det skönt med en serie som inte fortsätter i 600 säsonger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in