Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-03, 16:11
  #1
Medlem
Förra veckan var jag i Tyskland och styrde då hyrbilen mot Golden Time som ligger i orten Brüggen i västra Tyskland. Jag tror närmaste större städer är Eindhoven och Dortmund men jag är inte säker.

Jag kom dit en lördag vid 2-tiden och det var ett kraftigt mansöverskott. Kvinnan i baren upplyste mig om att det skulle komma fler kvinnor senare under eftermiddagen. Golden Time har en väldigt välskött och stor trädgård med sköna solstolar och en stor uteplats. I trädgården finns små luftkonditionerade friggebodar där man kan gå in och sexa. I huvudbyggnaden finns också små kärleksrum men de såg jag inte. Bastu, duschar och jaccuzzi var alla mycket fräscha. Det enda som inte var fräscht var det stora sällkskapsrummet där det serverades snacks och drycker. Rummet var fult möblerat och rökigt och kvavt och stod i skarp kontrast till resten av anläggningen.

På uteplatsen hörde jag svenska röster och gick fram och hälsade. Det var två mycket sympatiska svenskturkar, båda bosatta i Stockholm, som satt och drack öl och laddade upp inför erotiska äventyr. De hade båda varit på Golden Time tidigare och tyckte väldigt bra om stället. Anledningen att de åkte ut till vischan istället för till Berlin var att det var färre turkar på vischan. "I Berlin har vi turkar så dåligt rykte, det är hopplöst", suckade den ena. Jag frågade om de kände till FB men det gjorde de inte. Om ni läser detta, grabbar, så tack för trevlig pratstund!

På Golden Time tar tjejerna inga initiativ utan man måste själv ta kontakt med dem. När jag kom in i sällskapsrummet första gången påpekade en snygg tysk blondin att jag glömt ta på mig tofflor. 1,5 timme senare hade jag snackat med turksvenskarna, badat bastu och sett mig omkring och då står samma snygga tjej kvar. Jag småpratar lite med henne och till slut går vi in i en av friggebodarna. Hon pratade perfekt tyska men visade sig komma från Polen. Tyvärr visade hon sig vara skittråkig i sängen. Hon klagade på det mesta, att jag inte knullade tillräckligt hårt, att hon var för trött för att rida, att jag inte kom tillräckligt snabbt, att en surrande fluga i rummet störde. Hon sa förvisso allt på ett ganska vänligt sätt men det var likväl en rejäl erotikdödare. Det var en av de absolut snyggaste tjejerna jag legat med men även det allra sämsta sexet, inkluderat en del sunkiga krogragg.

Eftersom jag hade planer på annat håll lämnade jag stället 1630. Ungefär vid den tidpunkten började det droppa in fler kvinnor, de flesta väldigt attraktiva.

Jag kan rekommendera Golden Time sommartid, trädgården är väldigt trevlig. Åk inte dit på vintern, inomhuslokalerna är för tråkiga och trånga. Och ligg inte med tjejer som påpekar att ni glömt tofflorna!
Citera
2009-08-03, 16:48
  #2
Medlem
BlueStars avatar
Ja, se dessa polskor, det är så lätt att förföras av deras skönhet men de flesta är jävligt trista i sängen, det är både min och flera andra sexköpares erfarenhet (däremot sägs polskor som jobbar i Polen vara bättre än de som jobbar utomlands men det får vi ta i en annan tråd). Golden Time säga vara en av de bättre klubbarna i Tyskland så där vill även jag avlägga en visit någon gång i framtiden. Hann du med något annat ställe med ett förhoppningsvis bättre utfall innan du återvände till Sverige?
Citera
2009-08-03, 18:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Ja, se dessa polskor, det är så lätt att förföras av deras skönhet men de flesta är jävligt trista i sängen, det är både min och flera andra sexköpares erfarenhet.

Jag var som sagt inledningsvis helt säker på att tjejen var tyska, hon hade tom en utpräglad lokal dialekt. Hon kom till Tyskland från Polen när hon var 15.
Citera
2009-08-03, 18:07
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Hann du med något annat ställe med ett förhoppningsvis bättre utfall innan du återvände till Sverige?

Tyvärr inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback