Har ett problem med min till vardags svarta skärm. När man startar den blir den helt vit, satte dit en annan skärm och då funkar det som det ska så det är alltså skärmen det är fel på. Kan man åtgärda det på något sätt? Har provat att dra ur strömmen etc etc utan framgång
lite svårt att förstå vad du menar, när något normalt bör visas på skärmen är den helt vit? men tar du en annan skärm så är den helt svart? eller är färgerna omkastade?
lite svårt att förstå vad du menar, när något normalt bör visas på skärmen är den helt vit? men tar du en annan skärm så är den helt svart? eller är färgerna omkastade?
Jag skrev nog fel, den är svart när strömmen är utdragen såklart. Men vit när jag sätter i strömmen (alltså när "vanliga" saker ska visas"
kolla i första hand kontakten, så alla stift sitter där dom ska, och att den sitter ordentligt i anslutningen. visas OSD-menyn om du trycker på meny-knappen?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!