2003-12-06, 22:30
Medlem
Är det normalt att äta minst fem påsar micropopcorn om dagen? Det är inte jag som gör det, utan en jag bor tillsammans med (jag bor i ett litet studentkollektiv). Det spelar ingen roll om jag kommer ut i köket på förmiddagen, eftermiddagen eller kvällen, det är allt som oftast en micropopcornspåse som poppar i vår gemensamma microvågsugn. Det känns inte normalt. Dessutom är denne persons hylla i kylen och frysen helt tom. Vad lever människan av egentligen? Micropopcorn?
Citera
2003-12-06, 22:31
Bannlyst
Anorektiskt kanske...?!!!
Popcorn utan smör är anorektiskt godis.. Du kanske skall ta ett snack med henne!
Citera
2003-12-06, 22:36
Medlem
kezoos avatar
haha, det skall fan jag också testa.. Micropopcorns diet..
Citera
2003-12-06, 22:36
Medlem
Det är en honom och han väger uppskattningsvis 150 kilo varav det allra mesta fett, så jag tvivlar på att han är anorektiker.
Citera
2003-12-06, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KJ
Det är en honom och han väger uppskattningsvis 150 kilo varav det allra mesta fett, så jag tvivlar på att han är anorektiker.

ok jag har nog gått vilse ngn stans i pannkakan.... Men nä 150 kilo.. då mår npg killen bra av att få en kortate sväng av anorexia....
Citera
2003-12-06, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skin_Smurfen
Men nä 150 kilo.. .

Jag har iofs inte vägt honom, men det är en kraftig bit det där. Han är lång, han är kraftig, han verkar ha kraftig benstomme och dessutom har han ett ordentligt lager fett. En av tjejerna som också bor här säger att hon aldrig sett någon kille som har större bröst än henne och hennes är inte små...
Citera
2003-12-06, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KJ
Jag har iofs inte vägt honom, men det är en kraftig bit det där. Han är lång, han är kraftig, han verkar ha kraftig benstomme och dessutom har han ett ordentligt lager fett. En av tjejerna som också bor här säger att hon aldrig sett någon kille som har större bröst än honom och hennes är inte små...

Om det behövs en domare i målet så ställer jag gärna upp...
Citera
2003-12-06, 23:51
Medlem
Citat:
Popcorn utan smör är anorektiskt godis.. Du kanske skall ta ett snack med henne!

Brukar stämma bra att anorektiker äter popcorn utan smör. Men min erfarenhet säger att ganska många av de som har anorexia ofta äter det mesta inom godis och helst i smyg.

Men nu så har Micropopcorn ofta ganska mycket fett, 20-30% skulle jag våga gissa vilt ur huvudet. Att han sedan är stor gör att anorexia nästan faller bort på det här alternativet

Men att äta 5 påsar om dagen och inte ha nån mat i kylen kan knappast betraktas som normalt, däremot ge en förklaring till "vadderingen" runt magen och att han verkar ha rätt bra kupstorlek

"En av tjejerna som också bor här säger att hon aldrig sett någon kille som har större bröst än henne och hennes är inte små..."
Citera
2003-12-07, 19:07
Medlem
Citat:

Utan smör? Micropopcorn innehåller en hög andel härdat fett som INTE är nyttigt. Knappast något en anorektiker sätter i sig..

Citat:
Ursprungligen postat av TokOlle
Men min erfarenhet säger att ganska många av de som har anorexia ofta äter det mesta inom godis och helst i smyg.

Ätstörningar som anorexia och bulemi (hetsätning med efterföljande kräkning) går ofta hand i hand. En person som bara är anorektisk äter dock inte godis utan lever uteslutande asketiskt.
Citera
2003-12-07, 19:25
Awaiting Email Confirmation
Cold dead handss avatar
Teori 1: Killen är ett medicinskt unikum. Skriv en artikel om honom och skicka till National Geographic. Du kan tjäna grova pengar på det.
Teori 2: Fattig student som han är tjänar han lite extrapengar genom att ställa upp på experiment på något laboratoriums önskan.
Citera
2003-12-08, 16:58
Medlem
ÄlskaMigs avatar
muahahhah FB bjuder på många skratt idag!

Citat:
Är det normalt att äta minst fem påsar micropopcorn om dagen?

lider ingen nöd på killen, låt honom ha sina popcorn. själv consumerar jag ca 3-4 liter cola light om dagen normalt!

Citat:
Popcorn utan smör är anorektiskt godis
sant min pojkväns "frosseri" består av popcorn, dock inte micro utan kastrullgjorda.

Citat:
då mår npg killen bra av att få en kortate sväng av anorexia....

Citat:
Jag har iofs inte vägt honom, men det är en kraftig bit det där

tack ska ni ha. den här tråden får 5 stjärnor av mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in