2003-12-10, 14:14
Medlem
Dawnriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesar
Tur att inte Nux är kvar här. Han hade förmodligen fått hjärtstillestånd av ditt inlägg...

ehum .. och skulle nog ha citerat schopenhauer.. eller vem det nu var han jämt kom dragandes med..
Citera
2003-12-10, 14:16
Medlem
Dawnriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Ingenting fel med att vara lite konservativ, men jag skulle snarare säga att det är vi som är liberala. Sex med någon annan än min kille är just det...sex, utan känslor och utan hjärtat inblandat, men jag skulle aldrig kunna ha sex med någon jag inte tycker om.

Tror att ni är jävligt utvecklade på ett sätt som jag inte kan föreställa mig, inte fel eller rätt, bara annorlunda.

Min farfar brukade säga att det krävdes alla sorters människor för att göra en värld.. men då menade han nog tyskarna..
Citera
2003-12-10, 14:20
Medlem
BloodyMarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Vad har liberalism att göra med din syn på sex? Är inte ett dugg liberalt, utan snarare anarkistiskt.
Jag råkar vara nyliberal och inte ens jag skulle vilja ha ett sådant sexliv (även om jag självfallet inte anser att det är något fel på det).
Har inte din pojkvän flashback? Eller Lunar, helgon eller något liknande. Jag skulle nämligen väldigt gärna vilja prata med honom om hur han upplever allt.
Har han också haft sex med någon annan med ditt medgivande?

Tycker detta fenomen verkar väldigt intressant. Även om jag nu inte skulle vilja idka sex med nån annan än min tjej. Såvida det inte gäller otrohet, men det är ju snesteg som man blir förlåten för. Typ.
Min kille har berättat att han tycker att det är upphetsande och fantisera om att jag har sex med någon annan medan han ser på men det är inget han tror sig vilja se i verkligheten, då skulle han bli för svartsjuk.
Jag har också svårt för det, tycker inte att det hör hemma i ett förhållande liksom. Tror på tvåsamhet....
Citera
2003-12-10, 14:23
Medlem
LadyTieras avatar
tombomdadil, pm;ar dig hans helgon/icq så kan du snacka med honom om det hela
Citera
2003-12-10, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
Tror att ni är jävligt utvecklade på ett sätt som jag inte kan föreställa mig, inte fel eller rätt, bara annorlunda.

Ja det tror jag. De har varit tillsammans så länge nu och har barn. Tror att om man verkligen känner sig väl med den som är i en relation med så finns det inte mycket gränser, förutsatt att man har en bra kommunikation med varandra. Insikt i att det inte alltid kan vara grönt gräs och skogar av guld i förhållandet och därför inte ger upp och kastar bort allting alltför lätt tror jag också är bra att ha i bagaget.

Det där har jag själv aldrig haft - även om jag lurat mig själv att tro det - och de flesta här på forumet har säkert aldrig haft det heller.
Citera
2003-12-10, 18:19
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodyMary
Min kille har berättat att han tycker att det är upphetsande och fantisera om att jag har sex med någon annan medan han ser på men det är inget han tror sig vilja se i verkligheten, då skulle han bli för svartsjuk.
Jag har också svårt för det, tycker inte att det hör hemma i ett förhållande liksom. Tror på tvåsamhet....

Absolut! Håller med. Jag tror stenhårt på monogami. Men visst får folk hålla på hur som helst oavsett vad jag tycker och tänker om det. Men jag skulle inte bli tänd på att fantisera om att min flickvän var med andra utan jag skulle bara reta upp mig själv och göra mig själv svartsjuk på nåt konstigt sätt.
Citera
2003-12-10, 18:33
Medlem
Boogaloos avatar
Sommaren innan gymnasiet. Vad är man då, 15-16?
Citat:
Ursprungligen postat av Dj_Slimme
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkish
Jag hade sex redan vid 5 års ålder. På dagis, ja och en annan satte på en brud tills personalen kom på oss. Mkt mer kommer jag inte ihåg, men jag tror fatiskt att jag va inne i henne.
om jag inte minns fel försökte jag sticka in den i syrran vid samma ålder.
Det där var inte friskt.
Citera
2003-12-10, 18:58
Medlem
Lekbarns avatar
Blev av med oskulden när jag var 17, var aspackad och stånkade på i 2 timmar innan jag insåg att jag hade druckit för mkt för att komma.

När jag tänker på det är hon den enda tjej jag knullat utan att betala före...
Citera
2003-12-10, 20:28
Medlem
Daedaluss avatar
jag var 21 år och... 7-8 månader om man vill vara exakt. så det verkar inte som att jag vinner

skulle f.ö. aldrig kunna se min tjej med någon annan kille... för några månader sedan började ngn kille typ gnida sig mot henne på en nattklubb, vilket resulterade i en rak höger från mig. tänder flög och ärret på min hand är fortfarande inte läkt. blir lite sotis när jag är full... tyvärr. :
Citera
2003-12-11, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daedalus
för några månader sedan började ngn kille typ gnida sig mot henne på en nattklubb, vilket resulterade i en rak höger från mig.

Var det DU? Fan jag fick leva på soppa i tre veckor och det gör fortfarande ont när jag skrattar!
Citera
2003-12-11, 09:35
Medlem
Bennos avatar
Citat:
jag var 21 år och... 7-8 månader om man vill vara exakt. så det verkar inte som att jag vinner

skulle f.ö. aldrig kunna se min tjej med någon annan kille... för några månader sedan började ngn kille typ gnida sig mot henne på en nattklubb, vilket resulterade i en rak höger från mig. tänder flög och ärret på min hand är fortfarande inte läkt. blir lite sotis när jag är full... tyvärr. :

Helt rätt, skulle gjort samma själv

Första gången jag gängade var i 9:an. Jag och min dåvarande tjej var på fest, efter några groggar skulle jag impa på polarna genom att hoppa upp och dunka en basketboll, sen hängde jag kvar i ringen. Den lossnade varvid jag fick den i skallen, blödde som fan. Fick åka ambulans till akuten sy ca 30 stygn.
När jag å tjejen äntligen kom hem knullade vi som satan så att plåstret lossnade så att jag blödde ner henne(brukar ju va tvärtom första gången).
Fan va nöjd jag va efteråt kände mig som en riktig man.
Citera
2003-12-11, 13:29
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Benno
Helt rätt, skulle gjort samma själv
Jävligt moget, grabbar! Inte så konstigt att det går åt helvete med ungdomen, och att man är på sin vakt varje gång man går på lokal. Helt oförhappandes slå ut tänderna på någon bara för att denne stöter på din tjej (säkerligen ovetande om att hon är upptagen)?

Ni om några skulle ha tänderna i en påse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in