2003-12-09, 13:03
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Som sagt. Dagens ungdom förstår jag mig ej på. Du kysste honom? Använde ni kondom? Hade du hans genitalier i din mun? Gav du honom den ökända Deepthroaten som är så välkänd här på FB??

klart jag skyddade mig.

sedan vad ag gjrde med tjejen+hennes kille är en sak mellan oss 3 + min kille
Citera
2003-12-09, 16:53
Medlem
Jag hade sex redan vid 5 års ålder. På dagis, ja och en annan satte på en brud tills personalen kom på oss. Mkt mer kommer jag inte ihåg, men jag tror fatiskt att jag va inne i henne.
Citera
2003-12-09, 20:35
Moderator
Sun Rulers avatar
Sommaren då jag fyllde 14...ingen höjdare. Sedan dröjde det ända tills jag fyllde 22
Citera
2003-12-09, 21:53
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
klart jag skyddade mig.

sedan vad ag gjrde med tjejen+hennes kille är en sak mellan oss 3 + min kille

Jag tar det som ett ja till samtliga ställda frågor.

Vart är dagens ungdom påväg? Eller är det bara jag som är för konservativ som inte skulle ens i mina vildaste fantasier kunna stå ut med tanken på att nån annan sätter på min tjej?
Citera
2003-12-10, 06:56
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkish
Jag hade sex redan vid 5 års ålder. På dagis, ja och en annan satte på en brud tills personalen kom på oss. Mkt mer kommer jag inte ihåg, men jag tror fatiskt att jag va inne i henne.

om jag inte minns fel försökte jag sticka in den i syrran vid samma ålder.
Citera
2003-12-10, 07:14
Bannlyst
Citat:
Vart är dagens ungdom påväg? Eller är det bara jag som är för konservativ som inte skulle ens i mina vildaste fantasier kunna stå ut med tanken på att nån annan sätter på min tjej?

Ja

Tio tecken bla bla
Citera
2003-12-10, 07:49
Medlem
Caesars avatar
Citat:
Yepp, en var jag otrogen med, hans bästa vän (efter att han hade satt på sitt x och pillat på en tjockis)

Nej han tittar inte på och runkar..*blä*

en har jag gjort själv med en flicka+hennes kille och en har vi haft tillsammans.

Tur att inte Nux är kvar här. Han hade förmodligen fått hjärtstillestånd av ditt inlägg...
Citera
2003-12-10, 11:19
Bannlyst
Citat:

Nope, jag med.
Vi är fler som är friska här tydligen.
Citera
2003-12-10, 11:27
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:

Ingenting fel med att vara lite konservativ, men jag skulle snarare säga att det är vi som är liberala. Sex med någon annan än min kille är just det...sex, utan känslor och utan hjärtat inblandat, men jag skulle aldrig kunna ha sex med någon jag inte tycker om.
Citera
2003-12-10, 11:29
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Nope, jag med.
Vi är fler som är friska här tydligen.

Absolut, inte en chans att min tjej skulle få vara i närheten av en annans man lekamen
Citera
2003-12-10, 13:54
Medlem
Citat:
16.5 efter att ha varit ihop med min nuvarande kille i 3 månader först.

Det skönaste med det här inlägget, LadyT, är att om man bara läser det får man intrycket av att du är ruskigt präktig!! Sen läser man vidare... *hehe*
Konstigt att man vill känna dig eller? (refererar till annan tråd)

My story:
Jag var 17.5 och alldeles för nykter. Hon sög å sög å sög i fan en timme för att få fart på den och när hon väl klev på så lyckades jag aldrig få orgasm.
Toknervös helt enkelt.

Tog igen det under de följande sju månaderna vi var tillsammans dock, vill bara säga det till mitt försvar!
Hon var en bra lärarinna!
Citera
2003-12-10, 14:06
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ingenting fel med att vara lite konservativ, men jag skulle snarare säga att det är vi som är liberala. Sex med någon annan än min kille är just det...sex, utan känslor och utan hjärtat inblandat, men jag skulle aldrig kunna ha sex med någon jag inte tycker om.

Vad har liberalism att göra med din syn på sex? Är inte ett dugg liberalt, utan snarare anarkistiskt.
Jag råkar vara nyliberal och inte ens jag skulle vilja ha ett sådant sexliv (även om jag självfallet inte anser att det är något fel på det).
Har inte din pojkvän flashback? Eller Lunar, helgon eller något liknande. Jag skulle nämligen väldigt gärna vilja prata med honom om hur han upplever allt.
Har han också haft sex med någon annan med ditt medgivande?

Tycker detta fenomen verkar väldigt intressant. Även om jag nu inte skulle vilja idka sex med nån annan än min tjej. Såvida det inte gäller otrohet, men det är ju snesteg som man blir förlåten för. Typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in