Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Då kan du tex kontakta vår kände coach Fredrik Karlsson,eller Strongmannen Kalle Lane som kommer själva från Nitrogym dom lär veta "sanningen".
Han har bra gener tveklöst men han har något som dom flesta tycks sakna här. Han har ett extraordinärt psyke, samt en målmedvetenhet sm nog saknar motstycke. Dessutom har han ALDRIG ens tvivlat på att man inte kan bli riktigt bra utan doping. Där är nog den stora skillnaden. Dom flesta ger ju upp innan dom ens har försökt.
Jo jag menar ju med att han kan vara ren även om jag betvivlar det, men jag kan ju inte säga att han inte är ren heller eftersom han utvecklat en väldigt bra fysik och självklart går det att bygga sig till en bra fysik ren med. Men han är ju inte den enda med ett starkt psyke utan arvsmassan är nog avgörande här. Och han kan ju ha dopat sig när som helst egentligen, finns ju en hel del mängd varianter av steroider som han kan ha utnyttjat. Det är alldeles för många som dopar sig idag, tråkigt för dem som kanske vill tävla rena.
Har både vänner och bekanta kvinnliga som manliga bodybuildare eller fitnessutövare och har lite svårt för just dessa tävlingar där man står på scen i ett läge som är direkt hälsoskadligt. Och majoriteten trycker ju som tävlar så är det bara man kan ju undra varför det inte görs dopingkontroller av dessa vid tävlingar?
Men hatten av för dem som inte dopar sig på scen och även till dem som har bra genetik.