2010-05-01, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Låter som du har ungefär samma uppsättning gener som Magnus Samuelsson. Jag hoppas att du förstår att du har haft tur i det "lotteriet" och ger järnet i gymet så vi får se ordentliga resultat. Lycka till!

Har aldrig klagat som många andra när du hela tiden tjatar om Magnus, men detta var så uppenbart att du endast skriver för att få in Magnus Samuelsson. Som han skrev så har han redan fått resultat och han vet även om att han har bra gener.

Jag ger dig härmed en fin trollstämpel och sätter dig på ignore.
Citera
2010-05-01, 17:06
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimus-Q
Redan när jag var 17 år så vägde jag 92 kg när jag bara var 182 cm lång, och kallades för den "kralliga" och den "biffiga" killen i skolan. Fet är jag inte heller. Inte ett dugg. Det finns vissa av oss som är naturliga. Idag är jag 22 år och har tränat i ca 8 månader. Man ser utvecklingen RIKTIGT snabbt på mig. Liksom jag känner personer i gymmet som har tränat i flera år och ändå ser jag ut att vara mycket mer vältränad med mina ynkiga 8 månader. Har flera gånger fått frågan ifall jag tar sterioder ... Jag tar inte ens kosttillskott eller proteiner. Käkar bara vanlig mat. Det jag tycker om.
Jag tror att jag kan bli riktigt stor om jag fortsätter träna hårt, men jag ska inte göra det. Tycker inte att det är särskilt snyggt.

Du hade dött utan protein i kosten..

Mvh
Citera
2010-05-01, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Du hade dött utan protein i kosten..

Mvh
Vad har det med hans text att göra?
Citera
2010-05-01, 18:23
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logostic
Vad har det med hans text att göra?

Han skriver att han inte äter proteiner.

Jag vet att han menar proteinpulver, han får det dock att låta som ett mirakel att han har klarat av det utan p-pulver.

Mvh
Citera
2010-05-12, 16:47
Medlem
Råkade se denna snubbe i en reklam, vad är er gissning om att han är ren eller inte? Kan man uppnå denna fysik hur pass "lätt"? Antar att han måste ha bra gener åtminstone.

http://img189.imageshack.us/img189/8954/20083501.jpg
Citera
2010-05-12, 16:50
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nalth
Råkade se denna snubbe i en reklam, vad är er gissning om att han är ren eller inte? Kan man uppnå denna fysik hur pass "lätt"? Antar att han måste ha bra gener åtminstone.

http://img189.imageshack.us/img189/8954/20083501.jpg

Ja han är ren eller så kurar han jävligt dåligt, ge det några månader/veckor så har du hans fysik. Beroende på startläge.

Mvh
Citera
2010-05-12, 17:09
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Han skriver att han inte äter proteiner.

Skrev han inte, han skrev att han inte TAR proteiner.
Citera
2010-05-12, 17:20
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-anderson
Skrev han inte, han skrev att han inte TAR proteiner.

Skrev han inte heller. Så här skrev han om vi ska vara så noggranna.

Jag tar inte ens kosttillskott eller proteiner. Käkar bara vanlig mat.

Eftersom han skriver eller så anser han inte proteiner som kosttillskott.

Mvh
Citera
2010-05-12, 18:17
Medlem
highstakess avatar
Man kan nå en otrolig fysik enbart genom att träna ren och använda diverse kosttillskott, enda problemet är att det tar tid, och med aas går det mycket snabbare, mycket på grund av att man kan köra fler pass i veckan och återhämtningen är jäkligt snabb.
Citera
2010-05-12, 22:35
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Man kan nå en otrolig fysik enbart genom att träna ren och använda diverse kosttillskott, enda problemet är att det tar tid, och med aas går det mycket snabbare, mycket på grund av att man kan köra fler pass i veckan och återhämtningen är jäkligt snabb.

Håller med till 100%. De finns folk som har börjat träna i tidig ålder och kört på hela livet väldigt målmedvetet. De personerna är riktigt stora idag.
Citera
2010-05-12, 22:40
Medlem
Palledamans avatar
Är Ove Lehto dopad då? Enligt hans träningsdagbok är han det inte, men det säger ju iofs inte så mycket ^^

"För mig är det en självklarhet att man skall tävla och träna helt utan dopingpreparat. Jag har aldrig någonsin använt mig av otillåtna preparat under hela mitt liv, och jag har ändå blivit världsmästare. Så dom som säger att det är omöjligt att vinna VM utan fusk har fel."

http://ovel.bravejournal.com/

Läste någonstans att han faktiskt hade blivit testad och klarat sig.
Citera
2010-05-12, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Palledaman
Är Ove Lehto dopad då? Enligt hans träningsdagbok är han det inte, men det säger ju iofs inte så mycket ^^

"För mig är det en självklarhet att man skall tävla och träna helt utan dopingpreparat. Jag har aldrig någonsin använt mig av otillåtna preparat under hela mitt liv, och jag har ändå blivit världsmästare. Så dom som säger att det är omöjligt att vinna VM utan fusk har fel."

http://ovel.bravejournal.com/

Läste någonstans att han faktiskt hade blivit testad och klarat sig.

Det gick en del rykten när han var på träningsläger på Kanarieöarna för typ 10 år sedan.
Men jag vet inte om han tar den risken. Han bor på fucking Åland och torskar han så förstör han mycket för sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in