Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Ja, självklart!
Att diskutera doping med preppskallar är som att köra memory med en alzheimers patient.
Du kan bättre än så! Det man lär sig i skolan och läser på första random sidor måste ju inte stämma till 100%. Hur förklarar du att England har mindre anabolarelaterade olyckor, brott eller vad det var?
Citat:
Ursprungligen postat av kmbali
Och det har alla? Alla är inte lika pålästa som du.
Skulle vara roligt att höra din konspirationsteori om varför svenska staten har kriminaliserat användning av AAS och andra dopingklassade medel.
Plus det skulle vara roligt att höra hur många kurer du har kört, samt hur länge du har tränat seriöst med AAS eller annat.
Ja, har du något bra svar på den frågan själv? Säg inte för att det är dåligt för dig! Svenska staten och the war on drugs är ju misslyckanden, det erkänner fler och fler! Och du har ännu inte kollat upp Portugal, Holland och Englands siffror antar jag?
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Vet jag ingenting? Okej,
Värst vad du verkar känna dig påhoppad av mitt inlägg. Vad fick dig att reagera så starkt i mitt inlägg? Som jag förövrigt tycker höll en bra ton och inte alls var något påhopp.
Sry, kanske överreagerade lite, brukar bli så när jag läser trådar som denna. Folk säger emot utan bra grunder. Och, nej, jag har inga bra grunder, just därför går jag inte in lika mycket som Bengtzz utan ber er istället kolla på andra länder och jämföra med Sverige, det ni lär hitta är inte något man kan tro.