2009-08-11, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Men han lär ju fortfarande bruka AAS, hans kropp lär knappast tillverka tillräckligt med testosteron för att bibehålla den massan.

Verkligen, har bara lite svårt att hitta den vinkel som BengtZz vill slå ur. Är väl knappast så att Arne är en dopingexpert och känner till de senaste knepen inom doping? Det gör antagligen ingen av oss heller för den delen.
Citera
2009-08-11, 17:38
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droom
Verkligen, har bara lite svårt att hitta den vinkel som BengtZz vill slå ur. Är väl knappast så att Arne är en dopingexpert och känner till de senaste knepen inom doping? Det gör antagligen ingen av oss heller för den delen.

Det har du rätt i.
Citera
2009-08-11, 17:42
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Du vet ingenting, strängt hållna lagar ökar det tunga missbruket, tror det var England som hade färre nånting än Sverige gällande AAS, fråga Bengtzz.

Kanske ska de ta efter Sverige? Ja, du verkar mycket insatt för att kunna ta en sådan diskussion Sveriges drogpolitik är en av de mest omtalade, och siffrorna visar rätt tydligt att det är ett misslyckande!

Men nu lämnar det diskussionen om hur stor man kan bli och kommer in på att vissa i denna tråd borde ha låtit bli att posta.

Ta en titt på Portugal och Holland, deras siffror, eller varför inte Englands, sen återkommer du i diskussionen .

Vet jag ingenting? Okej,

Värst vad du verkar känna dig påhoppad av mitt inlägg. Vad fick dig att reagera så starkt i mitt inlägg? Som jag förövrigt tycker höll en bra ton och inte alls var något påhopp.
Citera
2009-08-11, 17:46
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
lol.

Låt mig citera dig.

Snäcka om snedvriden verklighetsuppfattning. Dessutom har du varit domare i 25 år?

Synd om dig då isf. om du VERKLIGEN verkligen tror herr coleman är ren så är det fan nått fel.

Läs gärna varför jag skrev detta vilket jag förklarar i en senare post.
Är du förrestren så jävla korkad att jag skulle skriva det på allvar? Ha ha ha!
Citerade bara en byggares uttalande....
Citera
2009-08-11, 17:50
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droom

Lyckligtvis är jag verkligen ingen doping"expert"!. Då hade kanske jag också suttit här och givit råd till småglin mm...
Senast redigerad av Arne Persson 2009-08-11 kl. 18:16.
Citera
2009-08-11, 18:58
Medlem
Zz-Mackan-zZs avatar
Om du vill ha svar på ämnet, så kan man säga att från första början du tränar kan du öka ganska mycke i muskler.
men alla kommer till en gräns då det bara tar stopp och istället för att öka nårra kilo på en månad så snackar vi 500-900 gram per månad

alla som når den gränsen har två val, steroider så blir du större mycke snabbare eller köra normalt men då tar de några år kanske innan man blir riktigt stor

Jag kom till gränsen och tröttnade på skiten, så ja la av
Citera
2009-08-11, 19:07
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zz-Mackan-zZ
Om du vill ha svar på ämnet, så kan man säga att från första början du tränar kan du öka ganska mycke i muskler.
men alla kommer till en gräns då det bara tar stopp och istället för att öka nårra kilo på en månad så snackar vi 500-900 gram per månad

alla som når den gränsen har två val, steroider så blir du större mycke snabbare eller köra normalt men då tar de några år kanske innan man blir riktigt stor

Jag kom till gränsen och tröttnade på skiten, så ja la av
900g per månad är steroidfart för övrigt.
Citera
2009-08-11, 19:22
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Ja, självklart!

Att diskutera doping med preppskallar är som att köra memory med en alzheimers patient.
Du kan bättre än så! Det man lär sig i skolan och läser på första random sidor måste ju inte stämma till 100%. Hur förklarar du att England har mindre anabolarelaterade olyckor, brott eller vad det var?
Citat:
Ursprungligen postat av kmbali
Och det har alla? Alla är inte lika pålästa som du.

Skulle vara roligt att höra din konspirationsteori om varför svenska staten har kriminaliserat användning av AAS och andra dopingklassade medel.

Plus det skulle vara roligt att höra hur många kurer du har kört, samt hur länge du har tränat seriöst med AAS eller annat.
Ja, har du något bra svar på den frågan själv? Säg inte för att det är dåligt för dig! Svenska staten och the war on drugs är ju misslyckanden, det erkänner fler och fler! Och du har ännu inte kollat upp Portugal, Holland och Englands siffror antar jag?
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Vet jag ingenting? Okej,

Värst vad du verkar känna dig påhoppad av mitt inlägg. Vad fick dig att reagera så starkt i mitt inlägg? Som jag förövrigt tycker höll en bra ton och inte alls var något påhopp.
Sry, kanske överreagerade lite, brukar bli så när jag läser trådar som denna. Folk säger emot utan bra grunder. Och, nej, jag har inga bra grunder, just därför går jag inte in lika mycket som Bengtzz utan ber er istället kolla på andra länder och jämföra med Sverige, det ni lär hitta är inte något man kan tro.
Citera
2009-08-11, 19:32
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Okej boys.... då tar vi frågan igen... Hur stora och grova är ni nu, alla mina preppande vänner här?
Jag som är ren och klen borde se ganska liten ut brevid er....
Jag preppar inte, jag har aldrig tagit i en spruta ens, och det kommer nog aldrig gå heller (nålrädd). Jag försöker inte säga att AAS är bra, utan jag försöker belysa att man kan ta både nack och fördelar med en nypa salt och vad statusen på AAS i Sverige resulterar i.

De som jag kommit i kontakt med på fest som tagit AAS har varit rejäla saker, 2m och 120kg tex är kanske inte så mycket för dig Arne men då hade killen inte tränat i ens 1/3 av den tid du tränat.
Citera
2009-08-11, 19:35
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Hoppsan, träffade jag en öm punkt? Jag är självklart intresserade hur grova ni har blivit av allt ert preppande....
Det var dock väntat att du skulle undvika att svara på frågan.
Jag har preppat totalt 15 veckor. Något mer du ville veta?

Tror för övrigt jag har större ben än du ändå.
Citera
2009-08-11, 19:46
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Jag är 194 cm och väger ca 120 kg. Har vägt mellan 112-124 kg dom senaste 15-20 åren. Det som också är mycket lustigt är att jag knappt tränat dom senaste 2 åren pga av en mindre trevlig skiljsmässa men trots det inte tappat nämnvärt mycket. Däremot har jag sett en del kurande gentlemän som på mycket kort tid gått ner högst märkbart i volym, TROTS att dom tränat.... Måste vara oerhört knäckande och inte speciellt bra för ett klent psyke... men som sagt steroider mm är ju mlm ofarliga eller hur var det nu?
Ofarligt kommer det aldrig vara med droger. Har aldrig sagt att det är ofarligt heller, men de du känner, hur pålästa var de om doser och annat? Kanske hade de underliggande psykiska problem, allt sådant vet vi ju inte. Och jag tänker inte börja diskutera heller.
Citera
2009-08-11, 19:55
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Vissa har varit bl.a "experter" på underbara internet... Givit råd till höger och vänster mm
Ja, om man kommer med påståenden och kan backa upp det med studier så ser jag ingen anledning till annat. Detta gäller inom alla områden. Ifall du kan hjälpa folk så är väl det bra, och även detta vet vi aldrig.

Personer som börjat kura direkt utan att läsa på Flashback kanske hade feldoserat och det hade gått åt skogen för dom. Kanske hade de doserat rätt. Du förstår nog mig, jag förstår absolut dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in