2010-10-15, 22:25
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saskas
Har sett hela den briljanta serien redan men nyfiken som jag är kollar jag in tv6.

Urkh, vad det känns fel med censuren, så typiskt. Löjligt! :/

Håller med. CENSURFAIL!
Citera
2010-10-15, 22:28
Medlem
majorapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydh
Håller med. CENSURFAIL!

Det som går på 6:an nu är censurerat alltså? Kollar nu och fattar inte "grejen", knappt nåt blod eller sex alls...
Citera
2010-10-15, 22:32
Medlem
Saskass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majorapa
Det som går på 6:an nu är censurerat alltså? Kollar nu och fattar inte "grejen", knappt nåt blod eller sex alls...

Oh, ja.

Tanka ner ett avsnitt från TPB, det är stor skillnad. Då förmodar jag att den svenska BD-utgåvan kommer innehålla denna kraftiga nerskärning.

Blir att importera från UK, som redan nu finns att köpa. För visst är väl den orörd?
Citera
2010-10-15, 23:56
Medlem
Sjukt dåligt utan allt våld och sex.
Citera
2010-10-16, 01:31
Medlem
MrJackssons avatar
Haha. Skojar ni eller? Fan vad glad jag är att jag sov och inte såg på Spartacus då. Fy i helvete. Jag trodde bara att det var muslimer, kristna amerikaner och kommunister som censurerade saker år 2010. Men vi som lever i mini-sovjet borde väl ha förväntat oss det här.
Citera
2010-10-16, 02:11
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majorapa

Ingen liten censurering heller du...
Citera
2010-10-16, 03:17
Medlem
Saskass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydh
Ingen liten censurering heller du...

Frågan är hur censuren ska gå igenom det sista avsnittet (13) "kill them all". Toppen över iet, liksom.

Måste bli jävligt kort avsnitt, isåfall. Eller så blir det bara pinsamt som in i helvete. Som att spela ett spel utan färg. Eller ljud. Nästan.

Suck!
Citera
2010-10-16, 03:26
Medlem
MrJackssons avatar
ÅÅÅH FAN VAD JAG ÄCKLAS AV DET HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så fruktansvärt fult. Jag kan inte förstå hur fan det här kan tillåtas. Charmen med Spartacus utöver intrigerna är just det nakna våldet och den nakna huden.
Citera
2010-10-16, 03:46
Medlem
sven.hedins avatar
Hm, tyckte den var bra, men vill ju se våldet. Var kan man få tag på den ocensurerade versionen förutom jävla TPB då.
Citera
2010-10-16, 03:49
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Hm, tyckte den var bra, men vill ju se våldet. Var kan man få tag på den ocensurerade versionen förutom jävla TPB då.
Överallt. Det är knappast så att den censurerade versionen översvämmar internet.
Citera
2010-10-16, 08:07
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin

Finns avsnitt överallt. Själv letar jag efter denna filen, efter besvikelsen över TV6 ingrepp i serien :
Spartacus.Blood.and.Sand.S01E01.The.Red.Serpent.10 80p.BluRay.X264-QCF
Spartacus.Blood.And.Sand.S01E05.1080p.BluRay.X264-FLHD

De med QCF o FLHD är svåra att hitta
Citera
2010-10-16, 16:39
Medlem
Försökte se på den igår, men tröttnade efter 20 min. var så tydligt datagjort att det var pinsamt fult. så orkade inte ens koncentrera mig på handlingen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in