2010-02-20, 11:30
Medlem
Jag såg precis 5:e avsnittet måste säga att jag gillar serien.

Inte för att den har:
Smart Dialog
Bra Special Effekter
Originell Story
Historisk Korrekthet
Bra Skådisar

Det jag gillar den för är att den innehåller vad namnet lovar Blod Och Sand 40minuter av hjärdöd action har aldrig skadat någon, Man måste inte alltid klaga.

Och att få se Xenas tuttar är bara grädde på moset.
Citera
2010-02-20, 11:39
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Jag såg precis 5:e avsnittet måste säga att jag gillar serien.

Inte för att den har:
Smart Dialog
Bra Special Effekter
Originell Story
Historisk Korrekthet
Bra Skådisar

Det jag gillar den för är att den innehåller vad namnet lovar Blod Och Sand 40minuter av hjärdöd action har aldrig skadat någon, Man måste inte alltid klaga.

Och att få se Xenas tuttar är bara grädde på moset.
Har precis sett de 3 första delarna, men vem var xena??? Måste checka läget på henne, hon har snygg kropp...
Citera
2010-02-20, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Har precis sett de 3 första delarna, men vem var xena??? Måste checka läget på henne, hon har snygg kropp...

Xena är Lucy Lawless rött eller blont hår i serien (gladiatorägarens fru) (Dessutom är det hon som knullar en av gladiatorerna hela tiden)
Citera
2010-02-20, 11:52
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Xena är Lucy Lawless rött eller blont hår i serien (gladiatorägarens fru) (Dessutom är det hon som knullar en av gladiatorerna hela tiden)
Aha då vet jag vem det var... Tack så mycket ...
Citera
2010-02-20, 23:55
Medlem
ValeNs avatar
Älskar den här serien.
Citera
2010-02-21, 00:13
Medlem
CrimsonIdols avatar
Xena visar brösten!!!...mer behövs inte för mig iaf..redan klassiker (s01e02, ca 4 min in i klippet)
Nu fattas bara "Buffy" och 7of9, sen kan man runka ifred ....

Mvh:The CrimsonIdol
Citera
2010-02-21, 23:33
Medlem
Dreevuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Haha! Såg just det första avsnittet. Endast en fråga ploppar upp i mitt huvud; Är det här det sämsta jag någonsin sett?

Den historiska inkorrektheten skiter jag faktiskt i. Vill jag lära mig något läser jag en bok eller ser åtminstone en dokumentär. Men resten? Herregud så tragiskt. Skådespelarinsatserna måste vara de uslaste jag någonsin skådat. Specialeffekterna framkallade gapskratt. Dialogerna känns som tagna direkt ur en julteater på dagis. Och framförallt, hur själva berättelsen framförs. Förskräckligt! Det här vanärar alla som arbetat med TV. Någonsin. Kom tillbaka Nya Tider! Allt är förlåtet!

Vad var grejen med dvärgen som hade en kuk i pannan? All mjukporr? Varför såg fienderna ut som gollum och "de goda" som Zeus?

Slutsats: Nej, "Spartacus" är inte det sämsta jag sett. Vissa detaljer är nämligen så hysteriskt usla att det faktiskt blir ganska kul. Dessutom var hon den blonda rysligt het. Det här är så löjligt så jag kommer se minst ett avsnitt till.

Resonerade exakt som du när jag sett första avsnittet, men nog fan så sitter jag här ändå och väntar på avsnitt 6. Något är det med den här avskyvärda serien, kanske så dålig att den blir bra...
Citera
2010-02-26, 06:01
Medlem
MrJackssons avatar
Jag streckkollade alla fem avsnitten i går, och jag har ingenting emot första avsnittet. Det här är inget mästerverk direkt, och den kommer inte i närheten av Rome, men den här serien är jävligt skön.

När fan kommer avsnitt 6 ut?
Citera
2010-02-26, 08:58
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Hur kan jag ha missat denna? Det får bli mitt nästa projekt
Citera
2010-02-26, 15:26
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Jag streckkollade alla fem avsnitten i går, och jag har ingenting emot första avsnittet. Det här är inget mästerverk direkt, och den kommer inte i närheten av Rome, men den här serien är jävligt skön.

När fan kommer avsnitt 6 ut?

Du får vänta så pass länge som till inatt/imorgon för att se fortsättningen på denna episka saga.
Citera
2010-02-26, 18:23
Medlem
Efter att kollat ep 5 igår, tycker jag serien blivit bättre de senaste avsnitten. Dom har taggat ner lite på blod, tuttar och slow motion.
Citera
2010-02-26, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
Efter att kollat ep 5 igår, tycker jag serien blivit bättre de senaste avsnitten. Dom har taggat ner lite på blod, tuttar och slow motion.

Men vafan, jag vill ju ha mycket blod, tuttar och slow motion
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in