2010-03-21, 03:21
Medlem
Sufferstreams avatar
Tycker serien blivit bättre, första avsnittet var inget vidare och det var nära att jag inte fortsatte kolla men nu är det helt okej.

Citera
2010-03-21, 12:32
Medlem
von_Ss avatar
Jag tycker inte senaste var så kul. Det var ju bara 40 minuter mjukporr
Citera
2010-03-22, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zexonorii
Nån som hittat avsnit 10?
någon som hittat e10 än?
Citera
2010-03-23, 20:27
Medlem
The-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liass
någon som hittat e10 än?

Ep 10 sänds på lördag
Citera
2010-03-23, 22:42
Medlem
Skezs avatar
Precis börjat kolla och sett 3 avsnitt än så länge, mycket bra serie måste jag säga, även om animeringarna är lite "taskigt" gjorda ibland.
Men slagsmålen är grymma!
Citera
2010-03-24, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Starz's epic drama Spartacus: Blood and Sand halted production after star Andy Whitfield was diagnosed with cancer, reports The Hollywood Reporter.

Whitfield, who plays Spartacus in the freshman series, was diagnosed with non-Hodgkin's lymphoma and is scheduled to begin treatment immediately.

Spartacus sets ratings record for Starz

"I'm receiving excellent care and am feeling strong, positive and determined with an army of support behind me," said Whitfield, whose cancer was detected in its early stages.

"Our thoughts and prayers are with Andy," president and CEO of Starz Chris Albrecht said. "His health, of course, is our primary concern. He has our complete support during this difficult time."

The second season of Spartacus was scheduled to begin shooting in April in New Zealand.

Fan vad tråkigt!

Läste lite om non-Hodkins lymphoma på Wikipedia och det verkar som att det finns såpass många olika typer att det är omöjligt att säga hur allvarligt det är utan en typbestämning. Någon som har mer detaljer? Att det upptäcktes i ett tidigt stadium låter i alla fall positivt.

Hoppas verkligen att han kan spela in fler avsnitt... Annars hoppas jag i alla fall att han blir ersatt snarast så att vi får fler avsnitt att titta på
Citera
2010-03-24, 12:36
Medlem
Gunjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skez
Precis börjat kolla och sett 3 avsnitt än så länge, mycket bra serie måste jag säga, även om animeringarna är lite "taskigt" gjorda ibland.
Men slagsmålen är grymma!

Ja CGI:n är tamefan värdelös, har sett bättre animering i filmer från 93.
Citera
2010-03-27, 08:30
Medlem
Verkar bara bli bättre såg precis senaste avsnittet.

Den där fittan manipulerade grabben till att få Spartacus att döda sin bästa vän.

Hoppas Spartacus dödar henne och hela hennes familj och slavägarn helt henkelt hoppas jag att han flippar som Kratos i God Of War och dödar alla tillsammans med de andra gladiatorerna så klart
Senast redigerad av Sabin 2010-03-27 kl. 08:54.
Citera
2010-03-27, 11:27
Medlem
vart hitta du den sabin? har letat men bara kommit till skit :P
Citera
2010-03-27, 11:33
Medlem
fy fan vad bra avsnitt.
Citera
2010-03-27, 12:50
Medlem
-Latex-s avatar
Det är imponerande hur manusförfattarna i nästan varje avsnitt skriver in sig i ett hörn samtidigt som dom dessutom alltid lyckas skriva ur sig det.
Detta i kombination med att dom tillskillnad från alla andra tv-serier inte har några som helst problem med att döda karaktärer eller ta andra kontroversiella beslut gör att man aldrig vet vad som kommer hända.

Serien lyckas bli bra, nästan jävligt bra på ren råstyrka i dom beslut manusförfattarna tar, trots varierande kvalité på effekter, dialog och skådespeleri.
Citera
2010-03-27, 14:37
Medlem
pocahontas väns avatar
Nog det bästa avsnittet hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in