2013-10-01, 18:53
Medlem
muntiis avatar
"Nu har förslaget äntligen nått näst högsta beslutande nivå, kommunstyrelsen, där 7 av 13 politiker på tisdagen ställde sig positiva till att starta en sådan utredning."
Citera
2013-10-02, 01:02
Medlem
Talande Huvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
"Nu har förslaget äntligen nått näst högsta beslutande nivå, kommunstyrelsen, där 7 av 13 politiker på tisdagen ställde sig positiva till att starta en sådan utredning."

Jo, men jag försökte förstå mig på kommunfullmäktiges pdf:er men det stod ingenting om beslut om zoner eller liknande.
Citera
2013-10-02, 08:41
Medlem
muntiis avatar
Nej de har väl bara röstat om att de ska ta upp frågan
Citera
2013-12-06, 19:20
Medlem
Hur har det varit i höst i Gävle? Har tågen körts något? Målar FA/TIA fortfarande?
Citera
2013-12-23, 18:59
Medlem
zporpnittegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patchat
Hur har det varit i höst i Gävle? Har tågen körts något? Målar FA/TIA fortfarande?

Frågan är väll mer vilka som kör nu när det är vinter? Hösten var ju förra årstiden. Rull har man sett en del. Men tias har väll inte målat så mycket på ett bra tag i gävle iallafall.

Vad tror folk om 2014? Är det ett år att se fram emot? Några tankar?
Citera
2013-12-24, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zporpnitteg
Frågan är väll mer vilka som kör nu när det är vinter? Hösten var ju förra årstiden. Rull har man sett en del. Men tias har väll inte målat så mycket på ett bra tag i gävle iallafall.

Vad tror folk om 2014? Är det ett år att se fram emot? Några tankar?
Tror alla kommer sluta måla 2014, säkert på grund av domedagen.
Citera
2013-12-27, 15:24
Medlem
zporpnittegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifle
Tror alla kommer sluta måla 2014, säkert på grund av domedagen.

Bra att någon här kan förutse vad som kommer hända! Flashback. Vi kan slänga tråden. Inte mycket som kommer hända här framöver!
Citera
2014-02-10, 22:58
Medlem
Det verkar ju helt dött i Gtown nu från de gamla rävarna.. Men är det nån som håller koll på allt nytt (av varierande kvalitet) som dyker upp? Stan svämmar ju över av nya bokstäver, OC, AFL, EKC, MAC, HUEZ med mera. De är överallt och inga i min generation har nån koll, nån som har nå schysta bilder eller liknande på något från dessa eller annat? Nån som har koll på den nyaste generationen?
Citera
2014-02-13, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingman1
Det verkar ju helt dött i Gtown nu från de gamla rävarna.. Men är det nån som håller koll på allt nytt (av varierande kvalitet) som dyker upp? Stan svämmar ju över av nya bokstäver, OC, AFL, EKC, MAC, HUEZ med mera. De är överallt och inga i min generation har nån koll, nån som har nå schysta bilder eller liknande på något från dessa eller annat? Nån som har koll på den nyaste generationen?

Huez kör med SHC nu dock så är det mest i b-näs/söderhamn
Citera
2014-03-13, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingman1

AFL och EKC är vell samma grabbar tror jag.

OC: http://oppinord.tumblr.com/
http://lasselycklig.tumblr.com/
http://norratellus.tumblr.com/
Citera
2014-03-24, 20:11
Medlem
Har hört att dessa grabbar OC, Sint, Walkman/Hobbyninja, Mac och Huez ska vara unga. Huez crewet är födda 1995 och OC gänget ska vara födda -97 till 95 tror jag men inte fullt säker. Walkman skriver också/eller har bytt namn från Hobbyninja? Walkman har gjort målningar på ganska många risktagande spots vilket jag gillar som fan, sjukt kul att se! Huez är ett crew från Gävle men har för mig att någon av medlemmarna typ Mac brukar köra i Hälsingland också, framför allt Bollnäs.

Den skönaste bombaren i Gävle nu är nog BLY som köttar som fan med sköna tags och olika markers och färger!! AFL och EKC vilka fan är det, sett att dom kladdar runt i stan också...
Och vart tog TIA vägen? De kom och sen gick känns det som. OSR och HFU verkar vara inaktiva just nu. Även DEIS verkar har flyttat ur stan för längesen?

Men som sammanfattning tror jag att den yngre generationen kommer upp mer och mer.
Citera
2014-04-24, 00:33
Medlem
Illusioners avatar
Har det kommit upp något nytt?

Såg en HFU(tror jag) på ett Upptåg för några dagar sedan. Någon som kan bekräfta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in