Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-31, 16:35
  #1
Medlem
Hur är det i gävle egentligen?
Verkar vara lite dött nu

En som verkar vara aktiv är i alla fall lior, men sen verkar det vara dött!
Citera
2009-07-31, 16:41
  #2
Avstängd
Det är dött och det är väldigt bra, då kan man använda pengarna som skulle gå till att betala skadegörelsen, till sjukvård eller något annat bra. Jag konfronterade en graffare och han blev väldigt rädd.
Citera
2009-07-31, 16:44
  #3
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zfynX
Hur är det i gävle egentligen?
Verkar vara lite dött nu

En som verkar vara aktiv är i alla fall lior, men sen verkar det vara dött!

alla kanske har dragit till sandviken, läste i tidningen idag att "en våg av klotter har uppkommit i sommar"
Citera
2009-07-31, 16:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
alla kanske har dragit till sandviken, läste i tidningen idag att "en våg av klotter har uppkommit i sommar"
Mycket möjligt, De har ju blivit lite mera i sandviken nu denna sommar!

Vem/vilka är mest aktiv i Gävle/Sandviken området?
Citera
2009-07-31, 17:01
  #5
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zfynX
Mycket möjligt, De har ju blivit lite mera i sandviken nu denna sommar!

Vem/vilka är mest aktiv i Gävle/Sandviken området?

ingen aning, alla mina gamla polare från gymnasiet har nog till stor del lämnat scenen, har fö ingen koll alls på the newcomers.
Citera
2009-07-31, 17:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
ingen aning, alla mina gamla polare från gymnasiet har nog till stor del lämnat scenen, har fö ingen koll alls på the newcomers.
Okej, synd att folk droppar.
Citera
2009-07-31, 17:37
  #7
Medlem
vildhunds avatar
HFU kör enligt säkra källor på i Oslo nu. Vet inte hur många dock, men det kan ju ha med saken att göra.
Citera
2009-07-31, 17:47
  #8
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildhund
HFU kör enligt säkra källor på i Oslo nu. Vet inte hur många dock, men det kan ju ha med saken att göra.
kör på och kör på vet jag inte men det har fameats en del, inte helt konstigt eftersom dom har medlemmar bosatta där.
Citera
2009-07-31, 20:07
  #9
Medlem
lior kör där det syns men HFU kör garanterat mer. En av dem bor i Oslo det är sant. Kolla bara deras flog så ser ni ju, o då kan man räkna med att det är en bråkdel av allt dom kör som kommer upp där
Citera
2009-08-01, 12:51
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
lior kör där det syns men HFU kör garanterat mer. En av dem bor i Oslo det är sant. Kolla bara deras flog så ser ni ju, o då kan man räkna med att det är en bråkdel av allt dom kör som kommer upp där

Jo, han kör mest där många ser, men de är väl bara bra?
Har inte sett någon ny hfu målning på länge faktiskt.

Länka floggen, skulle vara bussigt!
Citera
2009-08-01, 17:13
  #11
Medlem
roppans avatar
www.fotolog.com/wakingupblind

Är dock gamla grejor där med, så bara för att det laddas upp bilder skulle jag inte vilja påstå att aktiviteten är på topp.
Citera
2009-08-01, 17:37
  #12
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Det är dött och det är väldigt bra, då kan man använda pengarna som skulle gå till att betala skadegörelsen, till sjukvård eller något annat bra. Jag konfronterade en graffare och han blev väldigt rädd.

Fan vad ballt!!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback