2012-08-30, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballongbritt
Inte svåraste att lista ut annars, menmen.

Jävla idiot asså, fattar inte hur fan folk tänker när de outar sånt där på nätet. Rent jävla goleri är fan vad det är. Spelar ingen roll hur jävla enkelt det är att lista ut, då listar väl folk med hjärna ut det själva. Snuten och skvallertoysen ska fan inte ha minsta lilla hjälp på vägen.

Tänk för fan!
Citera
2012-08-30, 13:00
Medlem
zporpnittegs avatar
Citat:
Inte svåraste att lista ut annars, menmen.

Vafan, är du helt bakom flötet?
Citera
2012-08-30, 16:24
Bannlyst
Kan ju förklara hur jag tänkte. Jo, killen går ju ut med det ganska hårt, så tänkte inte så mycket på att han ville hålla det hemligt. Kan även passa på att be om ursäkt för kommentaren, förstår även hur i tänker. Fast goleri, nee.. Ser nu även att inlägget var lite onödigt, men ni får helt enkelt leva med det.
Citera
2012-08-30, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Men vadå? allt man säger på flashback är ju golning i sånna fall!, Kolla bara alla trådar i hela jävla graffiti delen. Skärping va faaan! Vad ska man annars som snacka om i tex denna tråd "vad händer i Gävle?" Jo några graffare gick precis ihop i gävle och körde tsm. Var ju det som hände.

Nej, det är det då fan inte. Fattar du inte att folk ofta byter tag av en anledning?

Det är en grej att skriva att xxx gjort en fet prod på yyy-fejmet. Eller jag tycker xxx har en go stil men borde jobba på sin cancontrol eller vafan som, finns en jäääääävla massa grejer man kan snacka om. Utan att gola ut folk. Det fattar du väl själv eller är du lika mjuk i skallen som britt?
Citera
2012-08-31, 08:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shitface
Nej, det är det då fan inte. Fattar du inte att folk ofta byter tag av en anledning?

Det är en grej att skriva att xxx gjort en fet prod på yyy-fejmet. Eller jag tycker xxx har en go stil men borde jobba på sin cancontrol eller vafan som, finns en jäääääävla massa grejer man kan snacka om. Utan att gola ut folk. Det fattar du väl själv eller är du lika mjuk i skallen som britt?

Vet inte om du hänger med riktigt, men om han hade bytt tag pga torsk t.ex så hade han inte lirat sin gamla fortfarande...
Citera
2012-08-31, 14:26
Medlem
Citat:
Vet inte om du hänger med riktigt, men om han hade bytt tag pga torsk t.ex så hade han inte lirat sin gamla fortfarande...

Golbög. Använd skallen och sunt förnuft förfan, du är ju myndig.
Citera
2012-08-31, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Golbög. Använd skallen och sunt förnuft förfan, du är ju myndig.

Vad ska man säga, detta hade ju kunnat skötts lite proffsigare. Slår vad om att dom flesta av er här är äldre än mig, endå så beter jag mig mognare. Att ni skriver 'golare' hela tiden bekräftar ju att det jag skrev är sant. Sköt det lite snyggare... När Walkmans tag avslöjades så var det ju knäpp tyst, hur kommer det sig då? Jag skulle endast ta åt mig ordentligt om Deis själv skrev detta till mig, för att ni sitter och skriker golare gör mig bara irreterad. Om du ser detta Deis, PM'a mig gärna ist... Så, nog pratat om detta...
Citera
2012-09-04, 11:18
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat.
På FB så är det så att lagt kort ligger; vi raderar endast det som bryter mot våra regler även om det kan vara obekvämt.
//mod
Citera
2012-09-05, 22:39
Medlem
s-koops avatar
Fan, Sint har börjat lira ganska mycket här i staden
Citera
2012-09-07, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s-koop
Fan, Sint har börjat lira ganska mycket här i staden

Sintan lirar mycket bra spots! Mycket bombing av han! Jag, med min IQ har listat ut lite grejer..

Denna är gjord av Sint: http://www.fotolog.com/gefle/154000000000013186/

Och på samma ställe har det nyligen varit en torsk: http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/gavle/1.4949849-16-arig-klottrare-akte-fast

Jaa, galen e han, jag skulle nog avstå från det där stället om jag vore han..
Citera
2012-09-07, 15:23
Medlem
Är alla i den här tråden helt tappade när det kommer till att hålla privata grejer privat? Det är är ett öppet forum, tänk på vad ni delar ut för information offentligt förfan
Citera
2012-09-07, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Är alla i den här tråden helt tappade när det kommer till att hålla privata grejer privat? Det är är ett öppet forum, tänk på vad ni delar ut för information offentligt förfan

Men va nudå? Okej, visst det Ballongbritt skrev var helt åt helvete, men det är ju ingenting? Det avslöjar inget, elr hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in