Sitter lite nya MeFo grejer här och var med, såg en vid södertull tidigare idag och en walk och sint på ett brofundament vid öster. Sitter även en Walk och en MeFo på den gröna plåtväggen mitt emot limöbåten längst med godsrälsen och bilvägen
Vart ju inte så mycket som man hoppats på i sommar. Mest Deis, Walkman och Tias. Annars har ju inte 'scenen' vart så stor. Och nu är ju kylan på väg, så antar att måleriet minskar då?
Vart ju inte så mycket som man hoppats på i sommar. Mest Deis, Walkman och Tias. Annars har ju inte 'scenen' vart så stor. Och nu är ju kylan på väg, så antar att måleriet minskar då?
jao av det man sätt som sitter kvar iaf. Har ju varit endel målare här o kört sen i våras också, men allt syns inte eller är redan buffat.
MEFO är ju Meit och Fulo. Och för er som ännu inte listat ut detta så är Meit samma som Deis..
Om det nu är så som du skriver något jag själv listade ut ganska omgående, så är jag rätt säker på att mannen i fråga inte vill ha det skrivet på ett öppet internetforum.
Om det nu är så som du skriver något jag själv listade ut ganska omgående, så är jag rätt säker på att mannen i fråga inte vill ha det skrivet på ett öppet internetforum.