2009-08-26, 14:27
Medlem
var det här allt gävle hade att erbjuda?
Citera
2009-08-27, 20:51
Medlem
zporpnittegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
var det här allt gävle hade att erbjuda?

Jo, antagligen.
Rätt så liten stad, då händer det inte mycket.
Fasst lite fame körandes tillsammans med besök från andra ställen har det väll varit runt stan, av bland annat Hfu,Mth,Rge,Brs, osv.
Outar inte famesen.
Citera
2009-08-31, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zporpnitteg
Jo, antagligen.
Rätt så liten stad, då händer det inte mycket.
Fasst lite fame körandes tillsammans med besök från andra ställen har det väll varit runt stan, av bland annat Hfu,Mth,Rge,Brs, osv.
Outar inte famesen.

jo vet vart du menar. kan gissa att det inte är det enda som dom har kört hehe
Citera
2009-08-31, 16:57
Bannlyst
Endast en ny Hfu bild har jag sett i år - där vi tunneln som ligger vid fiskeredskap.
Senast redigerad av Lizuid 2009-08-31 kl. 17:01.
Citera
2009-09-01, 11:25
Medlem
zporpnittegs avatar
Citat:
jo vet vart du menar. kan gissa att det inte är det enda som dom har kört hehe

så klart att dom säkert har kört annat än bara fames , men jag säger bara det jag själv har sett.

Citat:
Ursprungligen postat av Lizuid
Endast en ny Hfu bild har jag sett i år - där vi tunneln som ligger vid fiskeredskap.

Då har du inte sett mycket. Hfu har faktist legat bra på top i år också, det kommer du se det ifall du går ut o rör dig istället för att kolla på bilder.

Men det är väll inte bara Hfu som kör av alla crews i Gävle.
Det har ju varit skön chrome bombning med burk på stan av ett annat lokalt crew också.
Citera
2009-09-02, 15:31
Medlem
Citat:

Du borde kanske gå ut oftare, eller varför inte kolla deras fotolog? ligger ju 90% grejer från 2009 på dom
Citera
2009-09-02, 19:06
Bannlyst
Citat:
Du borde kanske gå ut oftare, eller varför inte kolla deras fotolog? ligger ju 90% grejer från 2009 på dom

Jo kan ju erkänna att jag inte rör mig så mycket runt om i gävle (:. så jag ska nog bara hålla käften
Citera
2009-09-04, 09:20
Medlem
zxcvb45s avatar
HFU och DSK kör utan tvekan mest i gävle, sen finns det några till som kör bra saker, men inte alls lika mycket.
Citera
2009-09-04, 12:44
Medlem
zporpnittegs avatar
Citat:
Jo kan ju erkänna att jag inte rör mig så mycket runt om i gävle (:. så jag ska nog bara hålla käften

Inte ska du hålla käft, bara diskutera på!

Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
HFU och DSK kör utan tvekan mest i gävle, sen finns det några till som kör bra saker, men inte alls lika mycket.

Jo det är dom som kör mest.
Senast redigerad av zporpnitteg 2009-09-04 kl. 13:03.
Citera
2009-09-04, 17:40
Medlem
Jo det är dom som kör mest.[/quote]

beror ju på att det inte finns någon konkurrens varken i skills eller kvantitet i gävle och inte funnits på många år
Citera
2009-09-04, 17:52
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
beror ju på att det inte finns någon konkurrens varken i skills eller kvantitet i gävle och inte funnits på många år

sant, sen är det väl så att dom andra som målat lika länge som HFU lagt av, så nu är det HFU DSK och några nykomlingar, händer väl att man ser lite från YOWEM men inte är det mycket.
Citera
2009-09-05, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zporpnitteg
så klart att dom säkert har kört annat än bara fames , men jag säger bara det jag själv har sett.

Då har du inte sett mycket. Hfu har faktist legat bra på top i år också, det kommer du se det ifall du går ut o rör dig istället för att kolla på bilder.

Men det är väll inte bara Hfu som kör av alla crews i Gävle.
Det har ju varit skön chrome bombning med burk på stan av ett annat lokalt crew också.

Man behöver inte gå ut för att se nåt HFU har gjort, det är bara att kolla deras flog + div. tidningar eftersom att dom lägger ut allt dom gjort..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in