Citat:
Ursprungligen postat av
niighaagen
Jag har även använt mig utav näring första gången för c.a 3 dagar sen.
Pissade i en burk
och använde mig av 9 gånger så mket vatten alltså 9/10 vatten 1/10 piss.
Kan det ha varit det som skadat bladen så mycket?
Köp sådan PH teststickor och kolla vilket PH du har på vattnet du vattnar med samt det som kommer ut i botten av krukan. Du kan ha för hög/lågt PH i jorden som blockerar näringen till växten.
Hamnar du mellan 6-7 i ph för jord är du ganska rätt ute tror jag.
Finns teststickor på djuraffärer apotek osv