2009-07-31, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Tjejer ljuger inte om att de blivit våldtagna?
Eller att prostituerade inte gör det?

Vad lever du på för planet?

Intressant att se ditt överdrivna intresse i denna tråd,
med nyckelorden jude och våldtäkt.
Gissar på att du inte ens lagt in ett enda inlägg om det hade handlat om ett t ex holländsk lag så för dej är det uteslutande ett sionistiskt försvar.

Då kan jag upplysa dej om att t o m tidigare presidenten i judestaten, Moshe Katsav, sysslat med våldtäkt. (http://www.guardian.co.uk/world/2007/jul/02/israel) och kan till och med högsta hönsen så kan säkerligen fotfolket det också

Visst är det ett problem när tjejer ljuger om våldtäkter men känns som det bara är en sidorisk i detta fall, de två spelarna ville ju ändå ha sex..betald sådan..som sagt är förbjudet i detta land.

Sluta försvara sionismen, vi är trötta av att höra det i 2000 år nu, detta handlar om EN jude och EN brasse (som mycket möjligt är jude också) som 1. möjligtvis våldtagit en tjej 2. betalt för sex i Sverige.
Citera
2009-07-31, 16:05
Medlem
Mr.Patrics avatar
Vilket jävla lag alltså, först krossar de Sillstryp på planen, sen våldtar de deras horor.

Blir lite mixed feelings... Försöker Hapoel försona sig med Gnaget efter -07? Fuck that, Leve, Leve, Leve Palestina!
Citera
2009-07-31, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av reproach

Sluta försvara sionismen, vi är trötta av att höra det i 2000 år nu, detta handlar om EN jude och EN brasse (som mycket möjligt är jude också) som 1. möjligtvis våldtagit en tjej 2. betalt för sex i Sverige.

Kan du då vara snäll och förklara vad sionismen har med händelsen att göra?

Som du själv säger handlar det om två spelare, en jude, den andra troligtvis icke-jude, som möjligen varit inblandad i en våldtäkt, detta har inget med sionism eller annat dravel att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Patric
Leve, Leve, Leve Palestina!

Hur kom Palestina in i bilden?!
Citera
2009-07-31, 16:19
Medlem
Varför spelar Israeliska lag i en EUROPEISK liga när Israel inte ens ligger i europa
Citera
2009-07-31, 16:20
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Visst är det ett problem när tjejer ljuger om våldtäkter men känns som det bara är en sidorisk i detta fall, de två spelarna ville ju ändå ha sex..betald sådan..som sagt är förbjudet i detta land.

Visst är båda sakerna olagliga men du tycker inte att det är en viss skillnad på dom två?

Visst kan dom ha gjort något olagligt, eller inget alls, men att likställa betald sex med väldtäkt är väl inte så genomtänkt?

Vet någon om dessa två herrar har flickvänner back home?
Citera
2009-07-31, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Kan du då vara snäll och förklara vad sionismen har med händelsen att göra?

Som du själv säger handlar det om två spelare, en jude, den andra troligtvis icke-jude, som möjligen varit inblandad i en våldtäkt, detta har inget med sionism eller annat dravel att göra.

Det är ju det jag försöker säga, men judeförsvararen Ari.Golds var målet med mitt inlägg då denna pajas endast skriver här för att påstå att judar inte kan våldta..

Försöker du göra detsamma eller?

Hade det varit två spelare i blå-vitt som hade gjort det här i "Israel" så hade de fått skit både där och i Sverige för övrigt.
För här håller vi inte våra egna bakom ryggen

Gissar på att dessa två redan sitter på flyget hem redan, brukar ju vara så att snutarna släpper allt och alla som har ett utländsk pass/bakgrund så fort de kan..
Citera
2009-07-31, 16:25
Bannlyst
Citat:
Det är ju det jag försöker säga, men judeförsvararen Ari.Golds var målet med mitt inlägg då denna pajas endast skriver här för att påstå att judar inte kan våldta..

Försöker du göra detsamma eller?

Hade det varit två spelare i blå-vitt som hade gjort det här i "Israel" så hade de fått skit både där och i Sverige för övrigt.
För här håller vi inte våra egna bakom ryggen

Gissar på att dessa två redan sitter på flyget hem redan, brukar ju vara så att snutarna släpper allt och alla som har ett utländsk pass/bakgrund så fort de kan..

Nej, jag försvarar aldrig våldtäkt varesej det gäller en jude, en mussla eller en blond vid namn Erik. Jag säger bara att det hittills inte finns legitima bevis.
Ändock skall dessa spelare utredas, självklart.

Jag tycker dock att tråden håller på att spåra ur totalt, inte minst med de två nya förvärven som har OT-maskineriet på spinn.
Senast redigerad av CNN 2009-07-31 kl. 16:29.
Citera
2009-07-31, 16:31
Medlem
xdrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Patric
Vilket jävla lag alltså, först krossar de Sillstryp på planen, sen våldtar de deras horor.

Blir lite mixed feelings... Försöker Hapoel försona sig med Gnaget efter -07? Fuck that, Leve, Leve, Leve Palestina!

OT: Nu är det så att både hapoel tel aviv som lag och deras supportrar inte direkt stödjer ockupationen utan motsätter sig den och arbetar mot det genom tex att lagkaptenen är palestinier.
Citera
2009-07-31, 16:32
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Att spelarna sedan hävdar att dem beställt eskort-tjejer, gör dem skyldiga åtminstone till det brottet.
.

Fast det är väl ännu så länge bara tidningen som skriver att dom "beställt eskort-tjejer"?
Det enda uttalande jag läst av spelaren själv är att "damen" efteråt ville ha pengar - annars skulle hon anmäla honom för våldtäkt.

Citat:
In her complaint, the woman told police that at this point the two soccer players raped her. Shekter and de Silva denied the charge, and said rather that the woman demanded money from them, and that the whole affair was blackmail.
Citera
2009-07-31, 16:34
Medlem
tror ni aftonbladet hade skrivit detta om det vore 2 muslimer?
Citera
2009-07-31, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
tror ni aftonbladet hade skrivit detta om det vore 2 muslimer?

Japp! Det är ett utländsk lag och därför skulle de skriva om det.
Hade det varit Assyriska eller nåt annat sånt lag så hade de kanske inte skrivit om det däremot.

Citat:
Ursprungligen postat av xdr
OT: Nu är det så att både hapoel tel aviv som lag och deras supportrar inte direkt stödjer ockupationen utan motsätter sig den och arbetar mot det genom tex att lagkaptenen är palestinier.

Shiet, stämmer det så växer den klubben i mina ögon!!

Citat:
Ursprungligen postat av marcarolo
Fast det är väl ännu så länge bara tidningen som skriver att dom "beställt eskort-tjejer"?
Det enda uttalande jag läst av spelaren själv är att "damen" efteråt ville ha pengar - annars skulle hon anmäla honom för våldtäkt.

Jag som trodde att alla tjejer som kräver betalning för sex var prostituerade..men man lär sej tydligen nåt nytt varje dag
Citera
2009-07-31, 16:50
Medlem
xdrs avatar
Shiet, stämmer det så växer den klubben i mina ögon!!

Jävligt mkt mera off topic.
Länkar om klubben och supportrarna för dom intresserade.
intervju med ultras:
http://img268.imageshack.us/img268/811/asaf1.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/2881/asaf2.jpg

"ultras hapoel takes a stand against racism"
http://www.farenet.org/news_article.asp?intNewsID=550

om klubbens "fredsturnering" typ
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3695439,00.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto