Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Intressant att se ditt överdrivna intresse i denna tråd,
med nyckelorden jude och våldtäkt.
Gissar på att du inte ens lagt in ett enda inlägg om det hade handlat om ett t ex holländsk lag så för dej är det uteslutande ett sionistiskt försvar.
Ett holländskt lag skulle inte involvera antisemitiska inlägg och ZOG-konspirationer. Därav mitt intresse.
Citat:
Då kan jag upplysa dej om att t o m tidigare presidenten i judestaten, Moshe Katsav, sysslat med våldtäkt. (
http://www.guardian.co.uk/world/2007/jul/02/israel) och kan till och med högsta hönsen så kan säkerligen fotfolket det också
Jag betvivlar inte att judar inte äger kunskapen hur man våldtar, däremot är de inte särskilt vanligt att de gör det med icke-judar.
Citat:
Visst är det ett problem när tjejer ljuger om våldtäkter men känns som det bara är en sidorisk i detta fall, de två spelarna ville ju ändå ha sex..betald sådan..som sagt är förbjudet i detta land.
Så det är våldtäkt om man olagligt köper sex av en prostituerad?
Citat:
Sluta försvara sionismen, vi är trötta av att höra det i 2000 år nu, detta handlar om EN jude och EN brasse (som mycket möjligt är jude också) som 1. möjligtvis våldtagit en tjej 2. betalt för sex i Sverige.
Ja precis. Men det har blivit en diskussion om judar som folk.
Jag finner det troligare att han är katolik.