2009-07-30, 09:31
Medlem
ekaflnorens avatar
Har en Nokia e66 med 2 gb flashminne.

Försöker överföra musik till fanskapet men den säger nej trots att jag har utrymme kvar. I skrivande stund har jag 220 Mb ledigt men kan inte överföra en enda fil till. Det här har hänt flera gånger, att jag har utrymme kvar. Det har inget med filerna eller platsen på kortet att göra för så fort jag tar bort något kan jag överföra.

Kan det ha något att göra med att telefonen reserverar minne för podcasts som jag laddar ned direkt till telefonen? Har för övrigt tagit bort alla podcasts på telefonen.
Citera
2009-07-30, 09:33
Medlem
mactrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekaflnoren
Har en Nokia e66 med 2 gb flashminne.

Försöker överföra musik till fanskapet men den säger nej trots att jag har utrymme kvar. I skrivande stund har jag 220 Mb ledigt men kan inte överföra en enda fil till. Det här har hänt flera gånger, att jag har utrymme kvar. Det har inget med filerna eller platsen på kortet att göra för så fort jag tar bort något kan jag överföra.

Kan det ha något att göra med att telefonen reserverar minne för podcasts som jag laddar ned direkt till telefonen? Har för övrigt tagit bort alla podcasts på telefonen.

På vilket sätt för du över filer trådlöst eller via kabel?
Citera
2009-07-30, 09:58
Medlem
ekaflnorens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mactrash
På vilket sätt för du över filer trådlöst eller via kabel?

Via USB-kabel. Har Windows Vista Ultimate.
Citera
2009-07-30, 10:01
Medlem
mactrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekaflnoren
Via USB-kabel. Har Windows Vista Ultimate.

OK då sprack en teori, det är ju möjlig att en del av minnet är reserverat men det låter osannolikt att minneskortet skulle bli inblandat. Det borde endast röra telefonens interna minne.
Citera
2009-07-30, 13:41
Medlem
ekaflnorens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mactrash
OK då sprack en teori, det är ju möjlig att en del av minnet är reserverat men det låter osannolikt att minneskortet skulle bli inblandat. Det borde endast röra telefonens interna minne.

Ja, fast mycket av det som telefonen använder ligger på minneskortet. Det ingick och satt i när jag fick telefonen. Där liggar kartor för GPS osv. Telefonminnet är ju ett skämt, typ 40 mb eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in