2011-10-13, 16:05
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Kan lägga till att menyn där uppe inte skalas om utan fortsätter bortanför skärmens slut, ser inte heller vad jag skriver nu då menyn ligger i vägen, texten hamnnar bakom, fuck apple
2011-10-13, 16:55
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Eftersom detta verkar vara den officiella tråden postar jag här,

Någon som upplevt några problem med FB på iOS 5? För mig åker data-fliken ner utan anledning och blockerar halva skärmen, sjukligt irriterande, verkar inte gå att få bort den heller...
Japp, fast det samma händer även i Safari och Chrome (på Mac iaf). Fast där märks det inte så väl, för allt man behöver göra är att röra lite på musen för att den ska försvinna.
2011-10-16, 12:57
Medlem
Citat:

Någon som upplevt några problem med FB på iOS 5? För mig åker data-fliken ner utan anledning och blockerar halva skärmen, sjukligt irriterande, verkar inte gå att få bort den heller...

Nån som vet hur man kan komma tillrätta med det här problemet?

För det är så sjukt jävla irriterande. Man kollar ju FB flera ggr om dagen från mobilen och det funkar bara inte när den där fliken ligger ivägen hela tiden!!
2011-10-17, 20:42
Medlem
Citat:

Samma fel sen ios5. En fet flik över hela skärmen
2011-10-23, 02:53
Medlem
Pvt.Pyles avatar
Mobil flashback

Hej Flashback. ni är en av de forum jag respekterar mest på internet och har gjort väldigt länge. Därmed så är det inte sagt att ni är mest teknologiskt utvecklat. Missförstå mig inte ni är ett jättebra forum för att kunna uttrycka sina åsikter, men ni måste göra det vänligt för Iphone och android att göra det. Det tog mig över 30 min att skriva detta meddelande som hade tagit max 5 min på datorn
2011-10-23, 02:55
Medlem
DigGaNs avatar
Flashbacks fel att du inte navigerar lika bra på en telefon som en dator?

Förutsätter att du använder https://www.flashback.org/m/ och inte vanliga sidan.
2011-10-23, 02:58
Medlem
lolliances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN

Förutsätter att du använder https://www.flashback.org/m/ och inte vanliga sidan.

Oj oj, jag själv har visst inte använt mig av /m/ sidan, blev mycket bättre! har inte varit in så många gånger, hade aldrig tänkt på det. tackar!
2011-10-23, 03:02
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN

Fast hade det inte varit smidigt med Tapatalk eller liknande?
2011-10-23, 03:29
Medlem
Pvt.Pyles avatar
Var inte medveten om att Flashback har en mobil sida. Dock är det inte så väldigt bra annonserat att denna sida faktiskt existerar. Skapa någon form av reklam för detta på huvudsidan eller en flashback app så är jag säker att Flashback blir nr.1 även på mobila plattformar
2011-10-23, 03:49
Medlem
Raketlennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt.Pyle
Var inte medveten om att Flashback har en mobil sida. Dock är det inte så väldigt bra annonserat att denna sida faktiskt existerar. Skapa någon form av reklam för detta på huvudsidan eller en flashback app så är jag säker att Flashback blir nr.1 även på mobila plattformar

Appen är skapad av en privatperson, inte Flashback. Den är för övrigt ganska seg och jag använder hellre internet på mobilen och surfar in på Flashback.
2011-10-23, 11:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danro80
Fast hade det inte varit smidigt med Tapatalk eller liknande?

Hade varit jättepraktiskt men Flashback och Tapatalks användaravtal går inte så bra ihop.
2011-10-23, 15:54
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketlenny
Appen är skapad av en privatperson, inte Flashback. Den är för övrigt ganska seg och jag använder hellre internet på mobilen och surfar in på Flashback.

Vilken app pratar du om? Han skriver mobilsida, inte app.

Själv använder jag vanliga sidan att surfa med på telefonen. Det enda som krånglar är när man ska in i kontrollpanelen och fippla eller byta forum. Dropdownen som ligger längst uppe fungerar inte så bra med min telefon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in