Citat:
Ursprungligen postat av severiano
Tänk om du någon gång kunde hålla dig ovanför underlivsnivå. Jag vet att det var jag som triggade igång dig nu, men det blir väldigt tröttsamt att bara läsa om sådant som är relaterat till sex. Jag vet inte om du ser dig själv som blott och bart ett könsobjekt och om det är därför du inte kan tänka i några andra banor, men tråkigt blir det.
Fast sex är väll också en del av jämställdheten? Tycker att det är bra mycket gnäll från alla kuklösa varelser. Visst ska kvinnor ha lika löner och möjligheter som män, men inte fan ska ni vänta er att få fittan slickad när som om kuken inte duger att suga. Det är som att pissa i motvind. (och använd inte fittslickande och kuksugande ordagrant, det är en metafor för en hel del andra saker).
Sluta gnäll och gör nånting åt det, diskutera på ett forum som flashback hjälper inte då alla killar här VILL ha sin kuk sugen.
Och ang din morfar/farfar som sa nej till barnvagnen så hade det ju faktiskt gått bra med dom andra fem, och eftersom det va sjätte ungen så var det väll också han som jobbar ihop varenda jävla slant och troligen bara fått ligga 6 gånger?