Citat:
Först skriver du att en resa till månen nu inte skulle bevisa att vi var där tidigare, mindre än 2 timmar senare tycker du att NASA ska åka till månen igen för att bevisa att de gjorde det 1969...
På mindre än två timmar har du lyckats säga emot dig själv alltså.. Bra jobbat!
På mindre än två timmar har du lyckats säga emot dig själv alltså.. Bra jobbat!
Nej en resa NU femtio år efter bevisar inte att dom gjorde det för 50år sedan. Hur skulle det kunna göra det? Och ja det skriver jag för dom och sådana som du säger att ni vet hur dom gjorde då. Men samtidigt säger dom att dom vet inte hur dom gjorde det då. Hur ska dom ha det? Dom påstår att dom kan förklara hur dom gjorde då. Men sen säger dom att dom inte förstår hur dom gjorde då. Därför är dom idag tvingade till att hålla sig som högst i lägre delen av jordatmosfären.
Hubbleteleskopet ligger i en högre omloppsbana än ISS och 1997 lyfte rymdfärjan Discovery teleskopet till en höjd av 620 km ovanför jorden, dvs utanför termosfären, så 1997 var alltså senast en människa befann sig utanför termosfären.
Ok ja då kan jag förstå att det finns tvivel. Men det är ju ingen människa som befinner sig därinne. Det är väl främst bemannade farkoster som är problem.
Men se där. Du medger att människan var i rymden 1972.
Troll.[/quote]
Nej att dom påstår det. Inte en chans Att dom var där då. Dom hade fullt upp härnere. Jag tror NASAa pengar går till USAs krig på jorden.
Citat:
Jag frågade VARFÖR sovjet inte drog ner brallorna på USA när de påstod att de landat på månen! Vad vann sovjet på att spela med i NASAs triumf och sitt eget nederlag? VARFÖR fortsatte de inte att fejka t.ex en landning på Mars eller något annat som smällde högre än månlandningarna? Var ryssarnas, i jämförelse, tafatta försök att komma först till månen också fejk?
Skärp dig nu och tänk till när du svarar och börja inte svamla tusentals ord om ISS, rymdkatter, Fuglesang, Monty Python och fan och hans moster för att du inte orkar fundera ut något vettigt att svara!!
Skärp dig nu och tänk till när du svarar och börja inte svamla tusentals ord om ISS, rymdkatter, Fuglesang, Monty Python och fan och hans moster för att du inte orkar fundera ut något vettigt att svara!!
För det finns sammarbeten och överenskommelser som vi inte känner till. Det är meningen att vi vanliga människor ska veta så lite som möjligt. Det vi får höra av de som styr är inte alltid sanningen. Och att dom ljuger ofta idag vet vi. Men det var inte bättre förr. USA var inte styrt av ärliga människor på den här tiden heller. Presidenten JFK var ett hot mot både NASA och Vietnamkriget.
Senast redigerad av PingPongZong 2019-05-12 kl. 17:48.
Senast redigerad av PingPongZong 2019-05-12 kl. 17:48.