Citat:
Ursprungligen postat av Sebban
Det är ganska lustigt att du gör kopplingen mellan kronologi och astronomi. Den ryske matematikern och astronomen Anatoly Fomenko skriver att vår kronologi är fel För att vår nuvarande kronologi skall stämma med astronomiska observationer så borde vi dra ifrån 1000 år Med andra ord Jesus föddes för ca 1000 år sen och det skulle då betyda att kineserna uppfann raketen för 250 år sen.
Fomenko är ingen lättviktare. Hans böcker i matematik är obligatoriska vid våra universitet.
För övrigt så hade kineserna ingen tideräkning förrän i modern tid.
Känner till filmen sen innan. Det finns fler men det är ganska tydligt att de är fejkade.
Menar du att vedergällningsvapnen var såpass oviktiga för den tyska propagandan att man inte tog sig tid eller hade tid för att utnyttja det maximalt?
Du menar alltså att du knullar till tideräkningen för att passa din mentalsjuka fantasi så att Jesus skulle ha fötts när påve Benedictus VIII besatt den heliga stolen som påve nr. 143 inom den katolska kyrkan
Citat:
Försöker knappast komma undan och sprider inte felaktiga påståenden även om du vill uppfatta det så. Svarar när jag har möjlighet och tid över.
När det gäller Albert Speer så finns det inga som helst tvivel om att han ljuger. Han var en kappvändartyp och det var anledningen till att han inte blev hängd.
Jo du försöker slingra dig som en efterbliven djävla ål som har badat i såpa. Jag och många med mig har lagt fram mängder av bevis för både V2-rakten och andra farkoster. Allt du gör är att likt en tjurig satans trolldjävel till barnunge sitta och bjäbba och säga "det är falskt, det är falskt" men inte fan kommer du med ett enda argument för att det vi lägger fram verkligen är falskt. Du gjorde inte det den här gången heller, alltså står sig Albert Speers uttalande om hans besök i Peenemünde oemotsagt. Han var där och V2-raketen är en realitet precis som alla vi andra vet. Idiot!
Citat:
Har talat om för dig innan att komplimanger tar dig ingenstans. Har känsla av att Bäckebo händelsen är en efterhandskonstruktion. Det finns tydligen inga gränser för människors lögnaktighet när det gäller att få uppmärksamhet
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
När menar du att efterhandskonstruktionen konstruerades i så fall? Du behöver bara svara med ett årtal, fyra siffror i rad är allt som behövs.
Du "glömde" visst svara på min fråga.
Citat:
Vad grundar du det på? Har du läst hans böcker? Varför är foliehattens matteböcker obligatoriska vid universiteten?
Vilka av hans böcker är obligatoriska vid vilka universitet? Länka litteraturlista för någon aktuell universitetskurs där någon av hans böcker är med och beskriv kortfattat vad i den boken som har bäring på hans anakronistiska lära. För du förstår ju att om den inte handlar om det utan vanlig matematik så tog du ju upp något helt off topic och det får man ju inte göra.
Citat:
...
Har inte, som du säger, satelittspottat men har försökt att titta på satelliter med teleskop. Det är inte lätt på grund av deras hastighet men har lyckats ett par gånger med gaska hög förstoring. Man ser ljusprickar färdas med hög hastighet, men är det satelliter det är frågan om? Vi ha bara konspiratörernas ord.
Jag vet inte vad det ljusprickarna är för fenomen. Kanske är det frågan ballonger. Närmare bestämt vakuumballonger som kan hålla sig på en bestämd höjd. NASA har nog en del hemlig teknologi som används för att deras rymdbedrägeri skall verka mer trovärdig.
Många av ljusprickarna kommer med en periodicitet som kräver att de färdas med c:a 28 000 km/h. Oavsett om det är vakuumballonger, djupfrysta flodhästar eller vanliga satelliter som vi andra vet att det är så... ja så vadå??? JO! I så fall så är det ju likt förbannat frågan om satelliter ditt förbannade ålarens!