Citat:
Så du går med på att just topicproblemet INTE är feminismens fel, utan snarare kapitalismens? Kan det vara möjligt att det finns problem i samhället som inte feminismen är skuld till? Hur är det med miljöförstöringen? Fetmaepidemin? Svininfluensan?
Det finns problem som inte är relaterade till feminismen, ja.
Citat:
Du är jävligt patetisk, vet du det?
Du är en oupplyst PK-nolla, vet du det?
Citat:
Och varför är du så intresserad av att legalisera könshandel? Du är ju en sån alfahanne att du knappast skulle ha några problem att få till det?
Har jag sagt att jag är en alfahanne? Var då? Länka till det i så fall. Ja, jag vill legalisera
köp av sexuella tjänster. Anledningen är att jag vill att sexarbetare ska ha rättigheter och ska få sitt yrke erkänt. Vill också att Sverige blir ett normalt europeiskt land utan förmyndarmentalitet, missriktad besserwissernoja och moralpanik. Endast fascistiska regimer förhindrar vuxna och samtyckande människor att bestämma över sin egen kropp i sexuella sammanhang. Att vara självägande är en fundamental grundprincip i ett öppet samhälle. I Sverige har vi förvandlats till statens boskap. Men snart ska vi sanna liberalar se till att det blir ändring på detta...