Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-04, 21:27
  #1
Medlem
Vet inte riktigt om jag postat i rätt forum men jaja.

Idag gick en gammal barndomskompis eller snarare gammal skolkamrat bort. Han fick en hjärtattack, blott bara 15 år gammal, och avled för några timmar sedan. Känner mig helt tom inombords nu, tänker på hans föräldrar och släktingar som blivit drabbade. Livet är fan orättvist, ibland önskar man att man var ett träd eller något.

Man börjar se livet från en annan synvinkel nu iaf, innan var det typ bara skolan och annat "strunt" som spelade någon roll. Har kommit underfund med att värna lite mer om sin familj och bekanta. Så kommer nog mitt framtida liv se ut iaf..

/hulken
Citera
2003-12-04, 22:50
  #2
Medlem
Tråkigt när sånt händer...



men... orättvist? nej
Citera
2003-12-04, 23:14
  #3
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulken^
Vet inte riktigt om jag postat i rätt forum men jaja.

Idag gick en gammal barndomskompis eller snarare gammal skolkamrat bort. Han fick en hjärtattack, blott bara 15 år gammal, och avled för några timmar sedan. Känner mig helt tom inombords nu, tänker på hans föräldrar och släktingar som blivit drabbade. Livet är fan orättvist, ibland önskar man att man var ett träd eller något.

Man börjar se livet från en annan synvinkel nu iaf, innan var det typ bara skolan och annat "strunt" som spelade någon roll. Har kommit underfund med att värna lite mer om sin familj och bekanta. Så kommer nog mitt framtida liv se ut iaf..

/hulken

Beklagar sorgen...

Men hjärtattack vid 15 års ålder? Var han fullt frisk i övrigt? Låter verkligen konstigt.
Citera
2003-12-04, 23:27
  #4
Banned
BOozers avatar
Tråkigt.
R.I.P

/BOozer!!
Citera
2003-12-05, 00:04
  #5
Medlem
15 år bara och hjärtattack?
Citera
2003-12-05, 18:22
  #6
Medlem
han hade något hjärtfel, för stort hjärta tror jag. sorgligt iaf.
Citera
2003-12-07, 23:21
  #7
Medlem
sajruss avatar
Det är fruktansvärt när sådant här händer. Mina mamma dog när jag var 11 år. En kompis förlorade sin pappa hastigt för några år sedan.

Tyvärr måste jag säga att det vore bra om det vore orättvist, tyvärr är det inte det, det är bara så livet är. Det händer för alla för eller senare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback