• 1
  • 2
2009-07-27, 17:00
Medlem
Någon som kan tänka sig att betala för att brottas med en tjej? Det finns ett antal tjejer runt om i världen som säljer tjänser inom "mixed wrestling". Jag är sugen å testa det någon gång.

Det finns riktigt svaga män som bara vill göra det för att vara undergiven, men sen finns dom som vill göra det för att de bara tänder på brottning med tjejer. Även om man inte gör något sexuellt, så kan jag tänka mig att man kan ha riktigt hård stånd under hela akten!

Några som har haft erfarenhet av det? Någon som kan ge bra tips på tjejer från Europa som gör denna tjänst?
Citera
2009-07-27, 17:50
Medlem
fryHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darrenp82
Någon som kan tänka sig att betala för att brottas med en tjej? Det finns ett antal tjejer runt om i världen som säljer tjänser inom "mixed wrestling". Jag är sugen å testa det någon gång.

Det finns riktigt svaga män som bara vill göra det för att vara undergiven, men sen finns dom som vill göra det för att de bara tänder på brottning med tjejer. Även om man inte gör något sexuellt, så kan jag tänka mig att man kan ha riktigt hård stånd under hela akten!

Några som har haft erfarenhet av det? Någon som kan ge bra tips på tjejer från Europa som gör denna tjänst?

Hahahaha, ja det lär göra rätt ont och bli kastad på magen om man har ribba under brottningsmatchen..

Jag hade då inte bangat på brottas med en tjej, bara man är inoljad eller nått typ, så det spelar på liiite sex iaf, det lär va nice
Och på din fråga så har jag inget svar :P
Citera
2009-08-24, 00:16
Medlem
Hej!
Jag kan absolut tänka mig att betala en stark tjej/kvinna för att få brottas med henne och har också gjort det några gånger.
Känner du till wb270.com ?

Detta med mixed wrestling är riktigt stort utomlands, men desto svårare att finna tjejer som kan och vill ställa upp här hemma i sverige.
Citera
2009-08-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pehu
Hej!
Jag kan absolut tänka mig att betala en stark tjej/kvinna för att få brottas med henne och har också gjort det några gånger.
Känner du till wb270.com ?

Detta med mixed wrestling är riktigt stort utomlands, men desto svårare att finna tjejer som kan och vill ställa upp här hemma i sverige.

Håller helt med dig!

Ja, jag känner till wb270. Men de allra finaste tjejer bor i USA.

Jag vet dock att det finns en svensk tjej som bor i England. Hon heter Lina och verkar vara trevlig. Men jag har inte hunnit/vågat träffa henne än.

Så vad är dina erfarenheter? Har du träffat dem utomlands? Kan du tipsa mig, eller avråda mig för några av dina erfarenheter?
Citera
2009-08-25, 00:19
Medlem
Hej!
Jag har träffat några när de varit på besök i sverige. Bl.a Diana från Finland och Yvonne från Belgien. Kan rekommendera dem båda två.
Miss Lina känner jag till. Henne skulle vara trevligt att få möta. Har du haft någon kontakt med henne? Brukar hon besöka Sverige?

Min allra första erfarenhet med dettta i vuxen ålder, och då man fått upp ögonen på detta via framförallt wb270, var en svensk tjej som kallade sig för Hayley och jobbade i New York. Hon var på besök i Sverige under sommaren (typ år 2000) och jag lyckades få till en första session med henne. Hon var helt fantastisk, men jag lyckades inte hålla kontakten med henne tyvärr.
Citera
2009-08-25, 08:07
Medlem
Citat:
Hej!
Jag har träffat några när de varit på besök i sverige. Bl.a Diana från Finland och Yvonne från Belgien. Kan rekommendera dem båda två.
Miss Lina känner jag till. Henne skulle vara trevligt att få möta. Har du haft någon kontakt med henne? Brukar hon besöka Sverige?

Min allra första erfarenhet med dettta i vuxen ålder, och då man fått upp ögonen på detta via framförallt wb270, var en svensk tjej som kallade sig för Hayley och jobbade i New York. Hon var på besök i Sverige under sommaren (typ år 2000) och jag lyckades få till en första session med henne. Hon var helt fantastisk, men jag lyckades inte hålla kontakten med henne tyvärr.

Jag har bara mailväxlat med miss Lina några gånger. Vi skriver på svenska och verkar vara mycket trevlig. Det finns mågra klipp av henne på youtube om du inte redan har sett.

Jag är nyfiken på den där finska Diana. Hur hårt kör hon över en? haha...
Citera
2009-08-25, 20:38
Medlem
Citat:
Jag har bara mailväxlat med miss Lina några gånger. Vi skriver på svenska och verkar vara mycket trevlig. Det finns mågra klipp av henne på youtube om du inte redan har sett.

Jag är nyfiken på den där finska Diana. Hur hårt kör hon över en? haha...

Ja du, Diana är otroligt ruskigt stark. Men hon är väldigt trevlig också.
Citera
2009-08-28, 18:17
Medlem
Wild amazon är tydligen på väg hit. Henne skulle vara schysst att träffa. Strå fel info på wb270. Fick mail från henne, hon kommer till sthlm om några veckor
Citera
2009-08-28, 18:21
Medlem
torstenhingstens avatar
hur går det till? är man naken när man brottas??:P
Citera
2009-08-29, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
hur går det till? är man naken när man brottas??:P

Oftast inte faktiskt. Men det kan nog vara rätt individuellt från tjej till tjej och beroende på vad hon tycker om den hon träffar
Citera
2009-08-30, 12:12
Medlem
Citat:
Oftast inte faktiskt. Men det kan nog vara rätt individuellt från tjej till tjej och beroende på vad hon tycker om den hon träffar

Tack för din tips om Wild Amazon. Ska se om jag kan träffa henne!

Har du haft erfarenhet av tjejer som kan tänka sig å brottas nakna? Bland de tjejer som du har träffat, Finns det någon som ställer upp för en "happy Ending" i slutet?
Citera
2009-08-30, 19:24
Medlem
Citat:
Tack för din tips om Wild Amazon. Ska se om jag kan träffa henne!

Har du haft erfarenhet av tjejer som kan tänka sig å brottas nakna? Bland de tjejer som du har träffat, Finns det någon som ställer upp för en "happy Ending" i slutet?

Du har PM!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in