Citat:
Ursprungligen postat av tathagata
Bodde fem år i Sundsvall och det var bara Ljustadalen som var det enda stället jag absolut inte skulle vilja bo i.
Enda sättet att bli utsatt för våld i staden är att vara överdrivet kaxig på krogen annars är det en lugn och underskattad stad.
Nacksta kanske inte är världens bästa ställe för barnfmiljen dock, kändes som det var bara invandrare och partystudenter där.
Jag bodde i Granlo och det var det lugnaste ställe jag bott på i hela mitt liv, kändes dock långt att krypa hem stupfull på helgerna.
Nacksta är PERFEKT för barnfamiljen ska du veta... Jävla fördomar... Två hus med studentlägenheter där det på 10 trappuppgångar och sex våningar högt så är det kanske två som har högjudda fester, och det om dom har balkong och fönstar öppna.. Annars Nackstavägen 17-23 samt midälvavägen 16-64 Kolla vad det är för folk som bor där så är barnfamiljer största delen. Där erbjuds allt från ettor till stora fyror. Flera dagit i området och två av sundsvalls bästa mataffärer. Lades ner en högstadskola som komvux ska flyrra några kurser till, ge det några år så är det högstaduim igen.En av de störra låg- och mellanstadium inom 4 min gång och två stora fotbolls/is planer. En nybyggd "action-fotboll" plan och skatepark. Även två basketplaner. Boulebana finns i HSB. Bibliotek...
Behöver jag fortsätta? En stadsdel som klår hela sundsvall på alla punkter i alla kategorier! That's if. Försök bevisa mig fel om ni äns tror ni kan