2009-07-26, 23:55
Medlem
elelitos avatar
Vet inte om detta r rtt forum men jag chansar, eftersom det verkar vara ngot fel med mjukvaran/hrdvaran snarare n spelet.

Kruxxet r att jag installerade om windows idag och nr jag skulle spela guitar hero s laggar och hackar det hela tiden. Allts det r fullt spelbart men eftersom det aldrig tidigare varit s r det sjukt irriterande.

Det r patchat med senaste uppdateringen, senaste drivrutinerna till grafikkortet, minimala instllningar i sjlva spelet. Enligt aktivitetskontrollen s ligger bde minnet och cpu'n p 40% av sin kapacitet. Grafikkortet var high-end (ati hd2900xt) nr jag kpte det, samma r som spelet i frga slpptes till pc, 2007.

Windows update r krt m.m.

Vad kan felet vara? upplever datorn seg frutom formateringen ocks.

Vista 32bits
C2D 2.66GHZ
ATI HD2900XT
3072 PC6400 minne
Citera
2009-07-27, 00:11
Medlem
Run3s avatar
Jag vet faktiskt inte hur bra ett HD2900XT r, men Guitar Hero r inte speciellt bra optimerat till PC:n. Har fr mig att systemkravet vad gller graffekort r ett 8800 GT. Och d r det inte ens ett grafiskt snyggt och avancerat spel.
Citera
2009-07-27, 00:50
Medlem
elelitos avatar
Jag har spelat det utan minsta anmrkning frut (2007 - 2008) fast d med smre drivrutiner och 1024 mindre i minne. Pungade ut 4000 kr fr grafikkortet 2007, s jag tycker det borde hlla fr ett spel som kom samma r.

Mste vara ngot annat som r problemet :s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in