2009-07-26, 12:38
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskTiger
När man sparar den i windows så blir namnet på bilden pict0190u.medium.jpg pict0190 för det är bild 190 på kameran antar jag.. eller minnet..

Hittade nyss denna tråd och läste igenom 1-5 sidorna och sen endast TS inlägg (och den sista sidan nu.. där ni snackar troll och kamera)

Har själv sett många troll på FB och andra forum och detta LIKNAR ett men jag tror vi kan ha en sanning i de hela men komigen TS.. Har du ingen stake?
Jag kan erkänna att jag skulle själv vara JÄVLIGT rädd om en random snubbe kuta runt utanför mitt fönster/hus men jag skulle iallafall FÖRSÖKA vara kreativ och ta kort/filma så FB fick bild/film på fanskapet!

Skulle inte försöka skada pojken men skulle försöka få info.. Sätta upp en videokamera vid fönstret (ungefär då han är utanför) och köra nightvison så man ser i mörker, om du nu har det..
Knäppa kort MED blix (tror inte han kan göra så speciellt mycket om DU är inne i huset och han är utanför).

Ring polis annars.

Du kan kolla på sidan 14-15 så har du en bild & en video på "Polacken" men sen om det är det eller inte går inte direkt att avgöra
2009-07-26, 12:41
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Ring 112 och be att bli kopplad till polisen.
2009-07-26, 12:53
Medlem
juggepugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ring 112 och be att bli kopplad till polisen.

Fattar inte varför du behöver fråga oss om ved du skall göra? om du hade haft en massa pundare och a-lagare springades omkring skulle du då också fråga oss? ring förfan 112 som Leif säger!
2009-07-26, 13:46
Medlem
ugglapugglas avatar
Påminner om z.v0:s tråd om någon som nynnade utanför dennes fönster^^.
Som förmodligen också var en trolltråd.

Men ja du kan ju också ringa till något mentalsjukhus i närheten och fråga om de saknar en polsk unge som gillar att leka i folks trädgårdar.

Nu vill vi har fler filmer, bilder på detta innan vi tror dig. Filma, fota, lägg upp här, runka.
2009-07-26, 13:49
Medlem
Emilf-ws avatar
Det är nog Anders Eklund
2009-07-26, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emilf-w
Det är nog Anders Eklund
Andrei Eklundski snarare
2009-07-26, 13:58
Bannlyst
gillar faktumet att TS påstår att ungen stor och glor in i hans rum, medans TS uppenbarligen bor på övervåningen då bilden är tagen från balkong och ts skriver att han sprang in i sitt rum snabbt som fan, därav den dåliga vinkeln.

tror ''polackungen'' på bilden kan vara nån av TS egna kompisar....

Jag menar, sök motiv....
vad har ungen utav att ränna där? borde han inte sova?
och vfr har TS inte gjort nåt/berättat för sina föräldrar vilka troligen skulle ha gjort något vid det här laget, om de inte är lika mesiga som TS själv framstår....

Det första jag skulle gjort i TS läge vore att berätta för mina föräldrar, det är det naturliga, det angår ju dem med, är ju deras hus och tomt...

Och bildbevis skiter jag i, kan som sagt vara TS polare....

Ställer mig på Dea's sida.

Troll
2009-07-26, 14:18
Medlem
Hemmabygges avatar
Han säger ju att han bor där nere, men att kortet är taget där uppe - Alla kan väl uttrycka sig lite fel? D.V.S att han sprang in på "sitt rum" Att fela är mänskligt !

Jag tror på honom

Kasta kaststjärnor på pl ungen!
2009-07-26, 14:20
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozembe
gillar faktumet att TS påstår att ungen stor och glor in i hans rum, medans TS uppenbarligen bor på övervåningen då bilden är tagen från balkong och ts skriver att han sprang in i sitt rum snabbt som fan, därav den dåliga vinkeln.

tror ''polackungen'' på bilden kan vara nån av TS egna kompisar....

Jag menar, sök motiv....
vad har ungen utav att ränna där? borde han inte sova?
och vfr har TS inte gjort nåt/berättat för sina föräldrar vilka troligen skulle ha gjort något vid det här laget, om de inte är lika mesiga som TS själv framstår....

Det första jag skulle gjort i TS läge vore att berätta för mina föräldrar, det är det naturliga, det angår ju dem med, är ju deras hus och tomt...

Och bildbevis skiter jag i, kan som sagt vara TS polare....

Ställer mig på Dea's sida.

Troll

hmm. jo för hus med 2 våningar finns ju inte, just det.
vart skrev han att han sprang in på sitt rum snabb så det blev dålig vinkel, säger inte han inte skrev det, jag har i så fall missat det o ber dig visa.

han sa ju hans föräldrar inte är hemma på ett par dagar. du har ju inte läst igenom tråden ens så vad du än säger lär man ju inte ta på allvar.

motiv? varför ska man ha motiv. jag skulle kunna gå o skrämma folk bara för det är kul, det är väl motiv i sig. finns mycket märkligare beteenden i alla fall.
2009-07-26, 14:44
Medlem
Nadies avatar
Fy vilken läskig unge!
Gräv en grop, täck över och fånga in den lilla rackarn!
2009-07-26, 14:48
Medlem
Idetorkas avatar
Bjud in han på fika.
2009-07-26, 16:26
Medlem
Sovmorgons avatar
Trippig unge, köp nya persienner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto