2009-07-24, 18:04
Medlem
MrHumpes avatar
Hoppas ni flashbackare kan hjälpa mig, jag har stora problem..

Bor i en villa i ett mindre samhälle i halland, och har inte kunnat sova något på sistone

Vi har en unge som springer runt här utanför vårat hus, på nätterna, han syns väldigt sällan om dagarna..
Iallafall, jag har mitt rum på undervåningen, där den här ungen såklart kan kolla rakt in , han springer och smyger runt i trädgården, och mumlar och sjunger något på polska(?), han brukar även stå och kolla in i ett av mina fönster på nätterna Detta fönster är dock placerat lite avsides så man inte ser från min säng ..

Nu har en av mina persienner gått sönder, så ungen kan komma med jämna mellanrum och kolla in i mitt fönster som är rätt framför sängen, ställer sig och tokstirrar genom fönstret, medans han pekar, skrattar, sjunger och mumlar på polska(?)
Jag får ju förfan inte sova med den här psykotiska ungen springandes och skrämmer livet ur mig!

Vem är han !?
Vad vill han mig !?
2009-07-24, 18:06
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHumpe
[...]

Vem är han !?
Vad vill han mig !?

Fråga inte oss.

Fråga honom.
2009-07-24, 18:07
Medlem
naganof2s avatar
göm lite råtttfällor i gräset utanför ditt fönster (om du har gräs där) så han får sig en liten överraskning
2009-07-24, 18:07
Medlem
matte03s avatar
Citat:
Hoppas ni flashbackare kan hjälpa mig, jag har stora problem..

Bor i en villa i ett mindre samhälle i halland, och har inte kunnat sova något på sistone

Vi har en unge som springer runt här utanför vårat hus, på nätterna, han syns väldigt sällan om dagarna..
Iallafall, jag har mitt rum på undervåningen, där den här ungen såklart kan kolla rakt in , han springer och smyger runt i trädgården, och mumlar och sjunger något på polska(?), han brukar även stå och kolla in i ett av mina fönster på nätterna

Nu har en av mina persienner gått sönder, så ungen kan komma med jämna mellanrum och kolla in i mitt fönster, ställer sig och tokstirrar genom fönstret; medans han pekar, skrattar, sjunger och mumlar på polska(?)
Jag får ju förfan inte sova med den här psykotiska ungen springandes och skrämmer livet ur mig!

Vem är han !?
Vad vill han mig !?
Fråga vem han är?
2009-07-24, 18:08
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte03
Fråga vem han är?

Han kan ju uppenbarligen inte svenska, har skrikit genom fönstret på han att gå iväg
2009-07-24, 18:11
Medlem
bob-marerlys avatar
Avliva.
2009-07-24, 18:13
Medlem
juventuskahps avatar
han är en utomjording som har kommit för att kidnappa dig
2009-07-24, 18:14
Medlem
matte03s avatar
Citat:
Han kan ju uppenbarligen inte svenska, har skrikit genom fönstret på han att gå iväg

http://www.insults.net/html/swear/polish.html

Du kan ju prova med dessa haha
2009-07-24, 18:18
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte03
http://www.insults.net/html/swear/polish.html

Du kan ju prova med dessa haha

Polacker är ju inte kända för att vara så snälla mot folk de inte tycker om
2009-07-24, 18:22
Medlem
erkifnasks avatar
Tejpa fast en bild på goetse eller dylikt på fönstret om kvällarna. Han kommer att tappa lusten efter ett tag.
2009-07-24, 18:22
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:
Polacker är ju inte kända för att vara så snälla mot folk de inte tycker om

Bjud in honom på kaffe då...

För fan, om du vill bli av med honom så måste du ju säga åt honom på nått sätt.

Visa lite råg i ryggen för helvete!
2009-07-24, 18:28
Medlem
sett the grudge?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback