• 1
  • 2
2009-07-24, 01:24
Medlem
ari4presidents avatar
Landsmän

Var på en väldigt intressant resa för ett par månader sen. Fotograferade en mängd bilder och nu vill jag på något sätt kommentera varje bild. Finns det något program man kan göra detta? Och med denna fråga menar jag ej Facebook.
Citera
2009-07-24, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ari4president
Landsmän

Var på en väldigt intressant resa för ett par månader sen. Fotograferade en mängd bilder och nu vill jag på något sätt kommentera varje bild. Finns det något program man kan göra detta? Och med denna fråga menar jag ej Facebook.

Kanske ska berätta var du skall ladda upp dem?!
Citera
2009-07-24, 01:29
Medlem
truperts avatar
Hur tänker du? Lägga på en bildtext i bilden? Publicera på internet och kunna skriva en text under? Lägga till info om bilden?

Som jag fattade det.. Högerklicka på en bild -> egenskaper -> information -> kommentarer -> Skriv din text.
Citera
2009-07-24, 01:52
Medlem
ari4presidents avatar
Det hela är rätt simpelt. Jag har bilderna i JPG format på min dator och jag vill på ett enkelt och lätthanterligt sätt kunna kommentera dessa bilder. Att lägga upp bilderna på känns jävligt krångligt. Det måste ju finnas något enklare alternativ...
Citera
2009-07-24, 01:58
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Det hela är rätt simpelt. Jag har bilderna i JPG format på min dator och jag vill på ett enkelt och lätthanterligt sätt kunna kommentera dessa bilder. Att lägga upp bilderna på känns jävligt krångligt. Det måste ju finnas något enklare alternativ...

Skapa ett textdokument, skriv in dina kommentarer där - färdigt!
Citera
2009-07-24, 02:02
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:

Paint funkar utmärkt.
Citera
2009-07-24, 02:35
Bannlyst
Du får nog ta och definiera "kommentera mina bilder" lite mer utförligt.
Citera
2009-07-24, 02:41
Medlem
azzus avatar
Om du nu menar att lägga in text på bilderna är det ju bara att redigera alla bilderna i photoshop?
Citera
2009-07-24, 08:47
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Bildhantering och grafisk formgivning

//Mod
Citera
2009-07-24, 14:48
Bannlyst
Hahaha, VAR ska du kommentera bilderna?!
Citera
2009-07-24, 15:01
Medlem
Använd Picasa?
Bara gå in på bilden och "Lägg till Kommentar"..

Sen kan du redigera bilderna där också, skönt som fan.
Citera
2009-07-24, 15:42
Medlem
TheCazes avatar
Om du sitter i Windows så kan du ju bara Högerklicka -> Properties = http://i31.tinypic.com/2zhe9o0.png
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in