Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Kommer att bli glödhett utan tvekan. Vad gäller affären Zlatan-Etoo så tycker jag, trots att jag gillar Zlatan, att Inter gjorde bästa dealen. Eftersom de är så olika spelartyper och det är i början av säsongen tycker jag inte man kan avgöra vem som kommer lyckas bäst men de extra cashen Inter fick väger över. Jag tror Inter äntligen kan prestera på riktigt i CL. De fattade till slut att det krävs minst två forwards i världsklass för att konkurrera där.
En spelare som dessutom kan få sitt stora genombrott är Balotelli. Påminner faktiskt mycket om just Zlatan och med den samlade tyngden de nu har offensivt kan de sluta vara i totalt behov av att Zlatan är på spelhumör.
Tycker egentligen det är för tidigt att avgöra vem som gjort den bästa affären.
Men för Barcas del som kommer gå för ännu en CL-titel så kanske det är värt att få till ännu en dimension i sitt anfallsspel med hjälp av Zlatans kvalitéer.
Tror dock Eto'o kommer fortsätta lyckas bra i Serie A, känns väl som en potentiell skytteligavinnare där dessutom.
Inters lag känns dock sjukt starkt nu jämfört med förra året, flera heta värvningar.
Hur mycket pengar fick dom egentligen som mellanskillnad?