Antingen kan du tejpa fast den mot låret varge morgon. alt en livräm du spänner fast den med.
Annars kan du göra en lasso som du trär på snoppen enda nere vid roten, sen låter du änden på snöret hänga upp över byxkanten. Så fort du känner att det börgar hetta till i underlivet så drar du åt som fan och stryper blodtillförseln.
När det lagt sig kan du senare lätta på snaran.
Annars kanske du borde knulla / runka oftare. Så du slipper gå runt o vara överkåt hela dagarna menar jag. Det är nog det bästa alternativet.
Vad har du gjort under hela ditt liv? Varför är det ett problem JUST idag?
Nej, det är inget nytt problem det har varit såhär hela mitt vuxna liv. Men jag har alltid sett detta som något oerhört pinsamt. Inget man erkänner i första taget men nu kände jag att tiden var inne.
Ok jag ska ta med mig en flaska isvatten och dränka den i. Vad är problemet? Har inte alla här stor kuk eller? Trodde jag kommit till rätt plats att fråga om såna här problem.
Nej, det är inget nytt problem det har varit såhär hela mitt vuxna liv. Men jag har alltid sett detta som något oerhört pinsamt. Inget man erkänner i första taget men nu kände jag att tiden var inne.
Men mad monk... kunde du inte dragit till med 30cm eller något liknande som i alla fall är en gnutta realistiskt? 40cm finns det ju faktiskt ingen som har.
Du får helt enkelt lära dig kontrollera din kuk. Tänk på nåt vidrigt när den börjar vakna till liv.
Ja, det är vad jag försöker men, jag har extremt livlig fantasi. Egentligen är det jag undrar är vad tjejer tänker när de ser en påle stå ut ur brallan?