Citat:
Ursprungligen postat av Jon_
Tycker Flashback speglar verkligheten ganska bra. Var riktigt länge sedan man såg någon som propagerade för invandringen faktiskt. Främlingsfientlighet vet jag knappt vad det är, det låter lite som KKK svammel? Tror det är invandringen i sig som folk sätter sig emot, och då politikerna inte lyssnar ett skit på folket blir folket därför sura på invandrar individen och därmed kommer har någon valt att kalla det främlingsfientlighet.. nåt sånt?
Tror inte det är helt fel att låta sina barn vara kritiska mot BLATTAR och PACK faktiskt. Är det vänliga och trevliga invandrare får de umgås bäst de vill.
Du lever i en vanföreställning. De flesta är INTE som dig, det kan jag lova. Det är du som hänger med människor som antingen är lika sjuk i huvudet som dig, eller så är de så jävla fega eller trötta på ditt skitsnack så att de håller med.
Går du runt och uttalar dig som du gör här kommer du aldrig få jobb, folk utanför din krets kommer ta avstånd från dig och du kommer att bli betraktad som en dåre och en loser. White trash helt enkelt. Sverige är en del av en internationell värld där vi står i förbindelse rent ekonomiskt som tekniskt med länder som Indien, Saudiarabien som USA. Ska du gå runt och kalla folk för pack och blattar så får du hålla dig till din jävla husvagn.
Förövrigt tycker jag synd om dina barn om du har några som ska få växa upp som inskränkta förlorare som du skrämt upp att hata allt och alla. Tycker socialen borde ta sig en titt hemma hos dig. Fattas väl bara att du döper ungen till Adolf eller nåt som en annan nasse gjorde.
Och slutligen, passar det inte så dra härifrån. Det här är mitt land också, det är inte bara ditt. Jag är förmodligen mer ursvensk än dig och har minst lika rätt till en åsikt och din är inte den som gäller så fuck you.
Med den inställningen du har är du själv med och skapar de motsättningar som finns så felet ligger minst lika mycket hos dig. Fatta det...om du nu har någon intelligens.
Är så jävla trött på gnällfittor som dig.