Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Eftersom du tydligen är såpass korkad att du inte förstår att min kommentar var till en som begått självmord så ska jag vara snäll och förtydliga det. Nej, är det en olycka så önskar jag inte att det gjorde ont och tog tid.
Jag tycker att det är onödigt att önska en plågsam död till någon när man inte ens vet hur det gått till. Blir alltid sånt jävla rage när olyckor som dessa händer, är less på det.
Eftersom du dessutom avslutade ditt inlägg med "mvh alla pendlare" antar jag att du menar att det var drygt att det blev förseningar, mer än att du kände medlidande eller uttryckte någon slags undran över hur det hela gått till.
I övrigt är jag rättså korkad men här tycker jag faktiskt att du var något otydlig.
OnT:
I den andra tråden nämns att en liknande olycka hänt vid Huddinge station tidigare och spekulerar kring om det är något speciellt med perrongen som gör att man lätt halkar/trillar ner men jag vetefan vad det skulle kunna vara.
Det har ju blåsit som fan idag, och om det är halt på perrongen kanske det är lätt att man glider ner, men vilken jävla osis isåfall.