2011-05-18, 15:32
Medlem
Plojstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrexZ
Om det var det godståget som jag tror att var så gick det jävligt fort. Detta godståget dundrade på ganska så bra.
Tycker att de brukar köra ganska långsamt. Men det spelar väl ingen roll antagligen, det blir väl en "explosion" av kroppsdelar kan jag tänka mig. Usch fyfan, vill inte ens tänka på det. Tur att man redan var hemma!
Citera
2011-05-18, 15:38
Medlem
TheRedDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plojston
Tycker att de brukar köra ganska långsamt. Men det spelar väl ingen roll antagligen, det blir väl en "explosion" av kroppsdelar kan jag tänka mig. Usch fyfan, vill inte ens tänka på det. Tur att man redan var hemma!

Säger det samma, skulle egentligen slutat 3 idag. Då skulle man antagligen inte kommit hem från Kungsbacka.
Citera
2011-05-18, 15:42
Medlem
Dessa godståg och andra tåg som kör förbi kan ha en väldig hög fart har jag märkt. Dom stog och spolade av spåret i kanske 20 minuter skulle jag tro.
Citera
2011-05-18, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurraftw
Dessa godståg och andra tåg som kör förbi kan ha en väldig hög fart har jag märkt. Dom stog och spolade av spåret i kanske 20 minuter skulle jag tro.

Citat:
Ursprungligen postat av gurraftw
Kan skriva lite mer vad som hände när jag kommer hem.

Nu vill jag höra vad som hände.
Citera
2011-05-18, 15:55
Medlem
Plojstons avatar
Någon som vet vem det var som dog/begick självmord? Sitter och hoppas att det inte var någon man känner.
Citera
2011-05-18, 15:58
Medlem
Dr.Buses avatar
Blir så jävla trött på dessa idioter!!!

Dumma jävlar som försöker gena över spår. Hur svårt kan det vara att inte bli på kört av ett tåg liksom?

Och ska man ta självmord måste det väl fan finnas bättre sätt att göra det på
Citera
2011-05-18, 16:02
Medlem
Plojstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Buse

Dumma jävlar som försöker gena över spår. Hur svårt kan det vara att inte bli på kört av ett tåg liksom?

Detta lät mer som ett självmord då personen hoppade/sprang ut på spåret precis när det kom.

edit: Lite för snabb på att svara . Jo det finns ju bättre sätt, och framför allt bättre ställen att ta livet av sig på.
Citera
2011-05-18, 16:03
Medlem
TheRedDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Buse

Tror nog faktist att det var ett självmord
Citera
2011-05-18, 16:07
Medlem
Dr.Buses avatar
Ja att detta var ett självmord är jag med på. Blir faktiskt förbannad på idioten då han har gett många personer hemska minnen som alltid kommer att finnas kvar.

"Hur svårt ska det vara att inte bli på körd av tåget liksom" Det var mer riktat till den pundarn som blev på körd för ett tag sedan. Även Jenny, men den tragedin tyckte jag var för jävla tråkigt
Citera
2011-05-18, 16:08
Medlem
wotofokos avatar
Sjukt, andra gången på inte alltför lång tid. Bara att hoppas att det inte är någon man känner.
Citera
2011-05-18, 16:10
Medlem
Dr.Buses avatar
Har hört att puckot/killen ska vara 27år ungefär. Dock bara rykte jag hört.
Citera
2011-05-18, 16:14
Medlem
macsogs avatar
Måste vara jobbigt att plocka upp delarna. Tänkte även om det är någon som vet vem som hoppade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in