2003-12-02, 03:46
Medlem
Bleeps avatar
I England gjordes nyligen en undersökning i vilken man frågade tre grupper med kvinnor hur många män de haft sex med under en viss period. Samliga tre grupper var givetvis tillräckligt stora för att skapa ett trovärdigt statistiskt resultat.

Den första gruppen var tvungna att uppge sina namn: 2,6 partners påstod de sig därför ha haft.

Den andra gruppen fick svara anonymt: 3,4 partners hade de haft, dristade de sig till.

Den tredje gruppen svarade kopplade till en lögndetektor: 4,4 partners hade dessa haft.

Min respekt för kvinnor är snart ett minne blott.
Citera
2003-12-02, 03:55
Medlem
alcatrazs avatar
Men 4,4 partners var fan inte mycket,jag trodde det skulle ligga på betydligt högre nivåer.Eller är det bara jag som har omgett mig med väldigt kärlekskranka kvinnor haha.
Citera
2003-12-02, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Men 4,4 partners var fan inte mycket,jag trodde det skulle ligga på betydligt högre nivåer.Eller är det bara jag som har omgett mig med väldigt kärlekskranka kvinnor haha.

Är det engelska kvinnor du varit med då?
Citera
2003-12-02, 04:10
Medlem
TomBombadills avatar
Min respekt för kvinnor försvann för länge länge sedan..
Citera
2003-12-02, 04:58
Medlem
alcatrazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Är det engelska kvinnor du varit med då?

Iof, men å andra sidan har jag väl lite erfarenhet av hur de engelska kvinnorna beter sig chartersemestern,och de är väl inga änglar direkt.
Citera
2003-12-02, 06:31
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz

Det beror väl på hur lång period frågan gällde.
Citera
2003-12-02, 07:45
Bannlyst
Tror det skulle vara HELT tvärt om om det vore killar
Citera
2003-12-02, 09:17
Medlem
gubbjavlars avatar
Min respekt för kvinnor är lika låg som min respekt för män. Jag ser dock inget som helst samband mellan deras inneboende uselhet och hur många snubbar de möjligen gängat med....

God jul förresten
Citera
2003-12-02, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Min respekt för kvinnor försvann för länge länge sedan..

Som sagt...

// Roger P.
Citera
2003-12-02, 22:32
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbjavlar
Min respekt för kvinnor är lika låg som min respekt för män. Jag ser dock inget som helst samband mellan deras inneboende uselhet och hur många snubbar de möjligen gängat med....

God jul förresten
Poängen är att de inte törs stå för det, inte kvantiteterna i sig.
Citera
2003-12-03, 20:47
Medlem
Fråga en brud hur många hon har knullat och hon kommer att dra av 50-70% av det riktiga värdet.
Citera
2003-12-03, 21:29
Medlem
Det är allmänt känt att om man frågar en kvinna hur många hon har knullat så ska man multiplicera det svaret med 3? Fan vilket svin jag é...but who cares...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in