I England gjordes nyligen en undersökning i vilken man frågade tre grupper med kvinnor hur många män de haft sex med under en viss period. Samliga tre grupper var givetvis tillräckligt stora för att skapa ett trovärdigt statistiskt resultat.
Den första gruppen var tvungna att uppge sina namn: 2,6 partners påstod de sig därför ha haft.
Den andra gruppen fick svara anonymt: 3,4 partners hade de haft, dristade de sig till.
Den tredje gruppen svarade kopplade till en lögndetektor: 4,4 partners hade dessa haft.
Men 4,4 partners var fan inte mycket,jag trodde det skulle ligga på betydligt högre nivåer.Eller är det bara jag som har omgett mig med väldigt kärlekskranka kvinnor haha.
Men 4,4 partners var fan inte mycket,jag trodde det skulle ligga på betydligt högre nivåer.Eller är det bara jag som har omgett mig med väldigt kärlekskranka kvinnor haha.
Min respekt för kvinnor är lika låg som min respekt för män. Jag ser dock inget som helst samband mellan deras inneboende uselhet och hur många snubbar de möjligen gängat med....
Min respekt för kvinnor är lika låg som min respekt för män. Jag ser dock inget som helst samband mellan deras inneboende uselhet och hur många snubbar de möjligen gängat med....
God jul förresten
Poängen är att de inte törs stå för det, inte kvantiteterna i sig.
Det är allmänt känt att om man frågar en kvinna hur många hon har knullat så ska man multiplicera det svaret med 3? Fan vilket svin jag é...but who cares...