2009-07-21, 22:25
Medlem
orllons avatar
Undrar om man kan få något rus eller liknande av, vad jag tror epelpsi medecinen keppra ?
Citera
2009-07-21, 22:32
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orllon
Undrar om man kan få något rus eller liknande av, vad jag tror epelpsi medecinen keppra ?

Nej det betvivlar jag starkt, inget på fass.se tyder på det iaf.
Citera
2009-07-21, 22:35
Medlem
Tvivlar, ser bara ut att ge skiteffekter enligt fass.
En drog med dom där bieffekterna skulle jag då fan aldrig trycka i mig om inte det inte var sista utvägen. Fyfan vilket skit de ser ut att vara
Senast redigerad av Logz 2009-07-21 kl. 22:39.
Citera
2009-07-21, 23:53
Medlem
Men snälla, det är en marginell grupp som drabbas av bieffekterna i någon större utsträckning. I försök så är det bara ett litet antal procentenheter fler som får bieffekter av keppra jämfört med placebogruppen. Det är dessutom ingen drog.

F.ö så tror jag till och med att keppra minskar effekten av hallucinogener, blockerar calcium kanalerna i nervcellen och således minskar risken att impulser ska föras vidare till nästa nervcell. Så nej de ger inget rus och det enda som det potentierar till viss del verkar vara GABA, alkohol och benzo alltså.
Med tanke å topicen så ska nog denna fråga ligga i övriga droger.

Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Tvivlar, ser bara ut att ge skiteffekter enligt fass.
En drog med dom där bieffekterna skulle jag då fan aldrig trycka i mig om inte det inte var sista utvägen. Fyfan vilket skit de ser ut att vara
Senast redigerad av Tridnod 2009-07-21 kl. 23:58.
Citera
2010-08-22, 15:59
Medlem
MissMatildas avatar
Inget att ha

Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Men snälla, det är en marginell grupp som drabbas av bieffekterna i någon större utsträckning. I försök så är det bara ett litet antal procentenheter fler som får bieffekter av keppra jämfört med placebogruppen. Det är dessutom ingen drog.

Ok, skitsnack.... alltså det att det skulle vara en MARGINELL grupp som drabbas av biverkningarna alltså. Sen har du totalt, helt o fullt rätt i att det INTE är en drog.
Senast redigerad av MissMatilda 2010-08-22 kl. 16:01. Anledning: strul...
Citera
2010-08-22, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissMatilda
Ok, skitsnack.... alltså det att det skulle vara en MARGINELL grupp som drabbas av biverkningarna alltså. Sen har du totalt, helt o fullt rätt i att det INTE är en drog.
Han skrev "i någon större utsträckning". Kan tilläggas att både han och jag knaprar keppra.
Citera
2021-09-23, 21:30
Medlem
Så den boostar alkohol och benzo eller är jag fel på de?
Citera
2021-09-23, 22:37
Moderator
Psilosophers avatar
Keppra är inte en psykedelisk substans, flyttar

Psykedeliska substanser --> Övriga droger
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto