Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-21, 22:06
  #1
Medlem
Hej är det någon som vet någon webbsida som man kan beställa cigaretter ifrån ?. Helst från ryssland/polen eller liknande länder till ett ytterst billigt pris ,
Citera
2009-07-21, 22:16
  #2
Medlem
IsabellaJSs avatar
jag beställde cigg från ryssland eller serbien, de smakade morän!!!! De var torra och ihopskrynklade och hade förmodligen fått mögelskador av att ligga i en bunker i 100 år. =.=

Do not do it!
Citera
2009-07-21, 22:30
  #3
Medlem
polska och ryska cigg smakar alltid skit vilket märke du än köper, LM är värst. beställ heldre från kina, köp märket "555" godaste ciggen.
Citera
2009-07-21, 22:38
  #4
Medlem
okej

Hehe okej men så det är ingen som har någon typ av hemsida att visa ?
Citera
2009-07-21, 22:43
  #5
Medlem
Floatingflutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosefinSenko
Hehe okej men så det är ingen som har någon typ av hemsida att visa ?

Hm, senko låter lite ryskt.. Är du rysk spion ? Från underättelsetjänsten med uppdrag att utplåna alla som talar illa om ryska cig ? Är du spion för något ryskt, polskt cigarettföretag, med samma uppdrag ?

Jag älskar ryska cig (säger_detta_föratt_jaginte_vill_atten_svart_Merce des_med4tungasnubbarstårutanförmindörrimornbitti_)
Citera
2009-07-22, 01:15
  #6
Medlem
Aleizohiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floatingflute
säger_detta_föratt_jaginte_vill_atten_svart_Merced es_med4tungasnubbarstårutanförmindörrimornbitti_
@hotmail.com?
Citera
2009-07-22, 03:43
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av You better run
polska och ryska cigg smakar alltid skit vilket märke du än köper, LM är värst. beställ heldre från kina, köp märket "555" godaste ciggen.

Instämmer!

555 är verkligen populärt i asien. När jag var i vietnam så rökte ALLA 555. Fast där sa man inte "ett packe fem fem fem tack", utan "ett tresiffrigt packe"
Citera
2009-07-22, 05:05
  #8
Medlem
jag vill göra affärer med cigg från österut var köper man?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback