Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-06-26, 20:52
  #1
Medlem
sitter och funderar över om de finns manliga horor i sverige? och såfall vart hittar man såna? någon som har erfarenhet av en manlig hora kanske och vill dela med sig av information? Kostar manliga horor lika mycket som kvinnliga?

Någon som vet en hemsida till en manliga hora här i sverige eller i närheten? tallin ?

Tack på förhand!
Citera
2006-06-26, 21:08
  #2
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Jodå, det finns manliga eskorter i sverige, några av dem hittar du här!
Citera
2006-06-27, 16:37
  #3
Medlem
banditqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aslund
sitter och funderar över om de finns manliga horor i sverige? och såfall vart hittar man såna? någon som har erfarenhet av en manlig hora kanske och vill dela med sig av information? Kostar manliga horor lika mycket som kvinnliga?

Någon som vet en hemsida till en manliga hora här i sverige eller i närheten? tallin ?

Tack på förhand!

Ska du verkligen ga till en manlig hora nu nar du har din moster pa G?
Citera
2006-06-27, 16:52
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banditqueen
Ska du verkligen ga till en manlig hora nu nar du har din moster pa G?

haha, nah inte direkt. Satt bara och diskuterade det med en kompis här om dagen! =) om de fanns.. osv.
Citera
2006-06-27, 21:40
  #5
Medlem
k4r4t3k4n4k4ss avatar
Enligt den här undersökningen finns det i norden fler män som säljer sex än kvinnor som gör det:
http://www.rfslradgivningen.se/rfslr...sexmnsljer.pdf
Citera
2006-06-27, 21:46
  #6
Medlem
chillionaires avatar
Jag misstänker att det är som rfsl säger, många unga killar som säljer sig, främst till andra män. Sen vet jag att bodybuilders (kanske inte så många i Sverige?) säljer sig för att ha råd med sin sport...
Citera
2006-06-29, 00:49
  #7
Medlem
åffers avatar
Jag tvivlar faktist på att de är lätta att hitta iaf, med tanke på att man knappt ser vanliga horor. Och jag bor ändå i stockholm.
Citera
2006-06-29, 20:08
  #8
Medlem
SensuellQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av åffer
Jag tvivlar faktist på att de är lätta att hitta iaf, med tanke på att man knappt ser vanliga horor. Och jag bor ändå i stockholm.
I och med att sexköpslagen infördes så var Polisen i storstäderna mycket aktiva med att på olika sätt få bort gatuprostitutionen. Skulle tro de har lyckats bra med den biten. Idag så marknadsför sig de flesta tjerna och killarna via Internet, på sexchattar, i annonser och på forum.
Citera
2006-06-29, 20:15
  #9
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensuellQ
I och med att sexköpslagen infördes så var Polisen i storstäderna mycket aktiva med att på olika sätt få bort gatuprostitutionen. Skulle tro de har lyckats bra med den biten. Idag så marknadsför sig de flesta tjerna och killarna via Internet, på sexchattar, i annonser och på forum.

och dom knarktjejer som gick på gatan kan numera enkelt istället för 500 kr ta 2000 - 2500 kr för samma sak. Vilket inte är bra av flera anledningar. In med en annon på en sida på nätet o sen ringer telefonen oavbrutet. Synd vissa sidor inte har mer koll på vilka som lägger ut annonser hos dom. Det följer med så mycket mera i kölvattnet runt sådana tjejer som folk kanske inte vill vara med om.
Citera
2006-06-29, 20:58
  #10
Medlem
SensuellQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
och dom knarktjejer som gick på gatan kan numera enkelt istället för 500 kr ta 2000 - 2500 kr för samma sak. Vilket inte är bra av flera anledningar. In med en annon på en sida på nätet o sen ringer telefonen oavbrutet. Synd vissa sidor inte har mer koll på vilka som lägger ut annonser hos dom. Det följer med så mycket mera i kölvattnet runt sådana tjejer som folk kanske inte vill vara med om.
Håller med dig helt och hållet! Men som kund har man ju chansen att skapa sig en rätt så bra uppfattning om vem man vill träffa innan om man tar sig den lilla extra tiden...
Citera
2006-06-30, 15:39
  #11
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensuellQ
Håller med dig helt och hållet! Men som kund har man ju chansen att skapa sig en rätt så bra uppfattning om vem man vill träffa innan om man tar sig den lilla extra tiden...

kanske det. Men det är väl inte alltid som det går. Plus att dom kanske av givna anledningar inte är så intresserade o tillmötesgående att så sker.
Citera
2006-06-30, 16:00
  #12
Medlem
SensuellQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
kanske det. Men det är väl inte alltid som det går. Plus att dom kanske av givna anledningar inte är så intresserade o tillmötesgående att så sker.
Man kan på ett ganska så bra sätt skapa sig en uppfattning om en människa bara genom att läsa hur han/hon uttrycker sig i skrift. Hur är eskortens annons utformad? Hur ser hennes hemsida ut och vad innehåller den för information? Via ett telefonsamtal kan du också ganska snabbt bilda dig en uppfattning om en annan människa. Däremot så ställer jag inte upp på att någon så att säga förhandsgranskar mig... tycker allt blir för objektifierat då. Jag har dessutom en hemsida med bilder på mig själv som avslöjar allt utom mitt ansikte. Alla är välkomna att ställa frågor via mail och telefon och bilda sig en uppfattning om vem jag är utan att man för den skull behöver boka en träff. Om en eskort inte erbjuder det valet och du inte vill hamna hos traffickingoffer så bör du kanske välja någon annan att träffa.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback