2006-07-11, 10:35
Medlem
Detta är ju drömjobbet!

Jag skulle älska att jobba som prostituerad, tänk er själva grabbar, ligga med 2 - 3 kvinnor om dagen och FÅ BETALT för det!! det är ju drömjobbet!
Fan, jag skulle göra det utan betalning också för den delen...
Hur som helst, nu till min fråga; har ju hört att det finns manliga horor som säljer sig till kvinnor. hur går man tillväga för att omsätta detta i verkligheten?
är urkass på datorer så jag skulle inte grejja att lägga upp en egen hemsida..
för övrigt kan ju tilläggas att jag är välutrustad och snygg, så det ska väl inte va några större svårigheter att hyra ut sig, med tanke på att fenomenet redan existerar, så att det finns en efterfrågan, den saken är ju klar..
Citera
2006-07-11, 11:00
Medlem
mpees avatar
Tror du det är fräsha tjejer som skulle anlita dig?
Citera
2006-07-11, 11:02
Medlem
slippys avatar
Typ feta ryska kärringar med vårtor i ansiktet. Härligt att gå ner och lapa där!
Citera
2006-07-11, 11:58
Moderator
Ruskigbusss avatar
Kund #1
Kund #2
Kund #3
Kund #4
Kund #5 och #6
Kund #7

Jojo ... drömjobb ...
Citera
2006-07-11, 12:09
Medlem
puberts avatar
haha drömjobb!? kolla ruskigbuss bilder, de är nog tyvär inte alltför verklighetsfrämmande. Tjejer som ser bra ut kan få sex utan att betala för det, så de som är desperata nog att betala för det är nog inte alltför vackra
Citera
2006-07-11, 12:19
Medlem
Han kan ju faktiskt neka de kunder som han inte vill ha. TV3 hade en dokumentär om en manlig prostituerad för något år sedan. Han var dock en lyx prostituerad, pratade ett par språk och visste hur man förde sig. Han berättade väldigt ingående om hans typ av klientel. Det var alltifrån ensamma lyxhustrus till snabbmatskassörskor som sparat ihop till att kunna köpa hans tjänster.

Någon information om hur du ska gå till väga för att bli manligt prostituerad har jag dock inte.
Citera
2006-07-11, 12:59
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Tror du det är fräsha tjejer som skulle anlita dig?

Jaa för fan endast rika lyxfruar som ser ut som tagna ur desperate housewifes
Citera
2006-07-11, 13:04
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Moderatormeddelande

Jag sammanfogade Källartomtens tråd med en i ämnet redan existerande.

// Mod

Citat:
Ursprungligen postat av Källartomten
Hur som helst, nu till min fråga; har ju hört att det finns manliga horor som säljer sig till kvinnor. hur går man tillväga för att omsätta detta i verkligheten?
I princip bör du tänka på samma saker som kvinnor som funderar på eskortyrket, läs några tips i denna tråden: http://www.flashback.org/showthread.php?t=346327

Citat:
Ursprungligen postat av Källartomten
för övrigt kan ju tilläggas att jag är välutrustad och snygg, så det ska väl inte va några större svårigheter att hyra ut sig, med tanke på att fenomenet redan existerar, så att det finns en efterfrågan, den saken är ju klar..
Nåja, någon lek är det säkert inte.
Citera
2006-07-11, 13:36
Medlem
FallMedStils avatar
Det lustiga är att manliga prostituerade generellt tjänar mer än kvinnor, även inom porrfilmsbranchen (enligt uppgifter jag läste ngn gg). Detta eftersom de kan anlitas av både män och kvinnor och därför även kan ta mer betalt. Inte ens där kommer man undan klyftan mellan man och kvinna
Citera
2006-07-13, 09:08
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallMedStil
Det lustiga är att manliga prostituerade generellt tjänar mer än kvinnor, även inom porrfilmsbranchen (enligt uppgifter jag läste ngn gg). Detta eftersom de kan anlitas av både män och kvinnor och därför även kan ta mer betalt. Inte ens där kommer man undan klyftan mellan man och kvinna
'

Så en kvinna kan inte anlitas av båda könen?

F.ö så var det väl nåt på Insider för nåt år sedan om just detta. Har för mig att killen som medverkade ialla fall verkade mer "clean" och proffsig än de flesta brudar. Kanske beror på det? Sen så är dom ju mer exklusiva p.g.a att dom är så svåra tt få tag i?
Citera
2007-07-12, 16:22
Medlem
naken_slavs avatar
Dom ser väl ok ut... Fick man betalt så!

Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Kund #1
Kund #2
Kund #3
Kund #4
Kund #5 och #6
Kund #7

Jojo ... drömjobb ...
Citera
2007-12-15, 23:41
Medlem
Nu har jag läst lite trådar och det verkar som att de flesta män som köper sex av kvinnliga prostituerade tycker sig kunna fixa sex på krogen (t.ex.), och att de köper sex av andra anledningar (att slippa riskera "följder" eller att prostituerade är bättre, t.ex.).

Av samma anledningar borde väl tjejer tycka det vore rätt skönt med manliga prostituerade att köpa sex av? Hur många tjejer klagar inte på att många killar är dåliga i sängen? Ett proffs borde ju vara perfekt!

Det behöver ju inte heller bara vara fula tjejer som vill köpa sex, just eftersom är oförmåga att skaffa "gratis sex" inte är anledningen till att folk köper sex. Dessutom har ju sexarbetare här i forumet påpekat att man som prostituerad har ett val att säga nej till kunder, om det skulle vara nåt problem...

Om det nu är ett ovanligt fenomen, kanske det är en oupptäckt marknad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in