Hej, jag har en laptop och skulle vilja ha TinyXP på den.
Fungerar TinyXP Rev 09 på en laptop?
Är det någon här som kör TinyXP Rev 09 på en laptop?
Hur fungerar det isåfall?
Okej tack, fungarar trådlöst internet på den versionen? är det enkelt att connecta?
Är din Laptop från typ -2003 eller 2009- finns chansen att det inte finns så pass gamla eller så pass nya drivare med i driver-packen. Ladda hem rätt drivare istället från tillverkaren så funkar det ju oberoende av vilken Windows-variant du lägger på.
Försökte ha en ädlre version av tiny xp på min laptop men av någon outgrundlig anledning fick jag iten wide screen utan hade två breda svarta kanter på sidorna. Löste aldrig det problemet - vet dock inte om det kvarstår med rev 09.
Försökte ha en ädlre version av tiny xp på min laptop men av någon outgrundlig anledning fick jag iten wide screen utan hade två breda svarta kanter på sidorna. Löste aldrig det problemet - vet dock inte om det kvarstår med rev 09.
Det hade och göra med dina drivrutiner till grafikkortet. Du ska ändra bildskalning bland inställningarna. Och välja skärmens "native" upplösning också, så blir det rätt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!