2010-09-13, 13:38
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Encounter
Var inte hora världens äldsta yrke?

Näst äldsta yrke, fiskare kom först, sedan ville kvinnor också ha och den första prostituerade var skapad.
Citera
2010-09-13, 15:51
Bannlyst
kanzaki # Du vet inte vad du yrar om tyvärr

Det är vanligare i Sverige att unga män säljer sex än vad unga kvinnor gör, allt enligt undersökningar gjorde på senare år bara för att ta ett exempel på hur vanligt det är med manliga prostituerade och den manliga sexhandeln pratas det inte nästan alls om.

Du är så besatt av att kvinnor alltid kan få sex gratis, OCH ?????
Vilka kvinnor kan alltid få sex och kan dom välja exakt vem som helst????
Jag kan tänka mig att dom kvinnor som glider in på nätet för att köpa sex har specifika krav på killen dom ska köpa och han utför tjänsten som dom betalt för och sen POFF är han borta utan några besvär och alla är nöjda och glada

Män kan också få sex gratis i dom flesta fall men man vill inte alltid gå den långa vägen kanske med raggning som kostar tid&energi&pengar utan det är lättare att betala direkt och få det man vill ha utan en massa besvär.

Det måste du väl ändå fatta eller måste jag förklara ännu mer utförligt???

Nu köper inte jag sex men jag har självklart diskuterat detta med andra män på krogen och på nätet

Du verkar inte vara speciellt erfaren alls min vän
Citera
2010-09-13, 15:59
Bannlyst
Jag hörde skvaller redan 1992 ute på krogen om manliga prostituerade som satte på rika Östermalmskärringar medans deras karlar, direktörer och höga officerare inom försvaret var på arbetet

Det här var alltså för 18 år sen och redan då var det vanligt med manliga horor således men allt fokuseras hela tiden på kvinnor som säljer sex.

Kvinnor behöver inte betala för sex

Om dom nu vill det då och njuter av det
Citera
2010-09-13, 17:23
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun-avSkyman
Vad anser du?
Att det är ojämställt att endast kvinnor kan få sex gratis.
Citera
2010-09-13, 17:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Jo, det är sant. Kvinnor har stark sexdrift en "period" i månaden, män har det hela tiden. Generellt sett.
Jupp - i allmänhet 30-31 dagar lång.
Citera
2010-09-13, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Var träffar man dessa kvinnor?
Citera
2010-09-13, 21:42
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
Var är de manliga heterosexuella prostituerade?
Citera
2010-09-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GringoBerra
Tror du "Fredag" var giver eller reciever?

Det där kan du bättre än jag.
Citera
2010-09-14, 00:50
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GringoBerra
Var träffar man dessa kvinnor?

Det finns dom som låter mannen styra sexlivet helt, har han lust så har dom sex har han inte lust så har dom inte.. nått för dig kanske.
Citera
2010-09-14, 02:00
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:

Nej, kvinnor är under sin ägglossning lika kåta som män är hela tiden. Resten av månaden kan kvinnan inte "match up" = mäns sexlust är större, du är dum.
Citera
2010-09-14, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Nej, kvinnor är under sin ägglossning lika kåta som män är hela tiden. Resten av månaden kan kvinnan inte "match up" = mäns sexlust är större, du är dum.

Lämna gärna en liten lucka för att folk är olika. En dag kan det vara du som har huvudvärk alldeles för ofta och inte din tjej.
Citera
2010-09-16, 16:20
Medlem
stenvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Näst äldsta yrke, fiskare kom först, sedan ville kvinnor också ha och den första prostituerade var skapad.

Nya antropologiska studier ser att det var mer sannolikt att kvinnor, inte män var de som skaffade mest näring i jägare-samlare samhällen. Alltså det äldsta yrket är gigolo.

Men vi är inte säkra. Nu vet vi också att 90 % av alla hantverk gjord i stenålder var smycken och andra dekoration.

Man är inte säkert var det kvinnor eller män som uppfann jordbruket. I alla fall det var först droger som man växte, och först man uppfann ölet, och bara efteråt började odla för att få bröd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in